Wednesday, October 12, 2011

誠徵成語

誠徵成語,或者語句去形容比水深火熱更差、更惡劣的情況。急。

感激。

17 comments:

Derek said...

萬劫不復

Anonymous said...

如果不是身在水火之中,水幾深火幾熱都唔覺差唔覺惡劣㗎,呢d叫袖_手_旁_觀_食_住_花_生_等_睇_戲_丫嘛。

沒頂?
彌留?
苟延殘喘?

laulong said...

命懸刀口

去死不遠

天國在前

行將就木

四圍火起

皮溶肉爛

骨將無存

噢,大吉利是!

Hana said...

万剑穿心

大限已至

生不如死

死无葬生之地

C.M. said...

(不勝感激)

said...

情況如我。

seikomatic said...

熱水火深

如弓上弘

臨門脫腳

溫水煮瓜

人間早洩

奔馳撞欄

C.M. said...

其實我都唔想袖手旁觀,最弊係,我連觀既資格都無。

********

晶晶:

殆無孑遺
陰差陽錯
捉錯用神
錯有錯着

C.M. said...

的確萬劫不復,生不如死,情況如我,大吉利是。

005 said...

比水深火熱更差、更惡劣的情況..... 就只有...死...

奄奄一息
蒙主寵召
天妒英材
壽終正寢
浩氣長存

比死更陰公的有....
門前飛機
財爺預算
彈盡糧絕
銀根短缺
有心無力
千億基建 納米工程
有煙沒有火 有銀沒有女


俾個主題好播.....點諗呀

蓉 said...

否極,還是否!

haode2010 said...

"危在旦夕"够險未?

魔術師 said...

危如累卵

C.M. said...

005:

主題係... 《無題》

副題勉強有個既...《燈蛾撲火》(我作既)

又,咩叫“門前飛機”?


蓉:

“否”(剖)極,何來絕對?


好得:

夠險,亦夠險中求生。


魔術:

的確如此。禱。

005 said...

門前飛機, 足球用語. Misses at point blank range.
參:
http://www.youtube.com/watch?v=-VSTVUByAZ0

Anonymous said...

冇資格嘅係我

C.M. said...

005:

哦,原來係咁。當年我地直頭叫打飛機。

Anon:

你牙... 你有資格同我食飯。