Tuesday, May 06, 2014

一亂就寫,一寫就...

一寫就點?我都唔知。都係亂卦。

背景:

我呢個人亂呢,不外乎因為自尊心受創啦(不過復原都快)、感情生活空虛啦(但唔會苦悶)、瞻前顧後船頭驚鬼啦(嗯,呢個死症)。十之八九,都係心理或者上唔夠穩定,心虛之故也。

人物:

幾乎可以肯定我係一個自尊心超強既人,經常以工作成效黎判斷自己既存在價值。前排復活節同近呢幾日,原本打算響假期時段幫補下,清理下d雜碎,等返工日子可以專心打仗打真軍打大佬,點知係要等假期先黎病(嬲!)... is it a sign? 「如果唔想過勞死,唔該主日返教會」

地點:

響紙扎工廠坐呢個低微既中層職位,我自問唔曉做到平常心。好似剛剛收到email,有個熟客叫我聽日打俾佢...。喜者,起碼有人信任你,假期都要搵你。亂者,連客假期都搵你,證明呢行幾大壓力。亂呀,煩呀,今日明日昨日乜日,多煩憂呀。

時間:

特選客戶交左個偉大(or浩大)既工程俾我,某程度上係佢地自己既事,但另一個方面睇,查實又完全可以係我地紙扎工廠既事 -- 差在我地唔做,最多係我地不該,但唔代表我地有責任。關鍵係,呢個係「特選客戶」。正因為佢呢個頭銜,我又一次失曬方寸。在公在私,我都要死頂落去。轉頭我就要將個工程進度通報俾全港十八區,然後有料爆料,有鑊爆鑊。病住放假仲要有心理準備返到公司俾人插,本人既(低)抗逆能力可見一斑。

如某日各人治部尊貴慿此(或慿這慿那)認出小弟的話,reject 前切莫告知原因,以保小的自尊心也。(求下你啦~)

人物:

如果紙扎工廠係我靈魂深處一切罪惡既源頭,或者貼切d講,催化劑,我會好坦白承認,我已經將半個靈魂出賣左。但又好奇怪,點解出賣靈魂(以及肉體、精神)都只係得雞碎咁多?係咪因為我出賣得唔夠徹底?定係響呢個香港地,出賣一切只夠換黎最低工資多d d?所以我已經算幾幸福,連業主第二次加租20%以上都仲頂得住?

背景:

香港政治環境係咪叫亂呢?如果係,亂既定義係咩呢?自由行之所以叫「恩惠」,頂多只係當年政府安慰人心之詞。查實,邊個國家響開放既途中,會繼續壓制人民自由出入境既需要?開放自由行,只不過配合國策,根本無所謂恩惠之含義。

無啦啦扯到呢樣做乜?Well,之所以「亂」,咪因為唔連貫遮。之但依家香港發生緊既各樣「政治亂事」,睇落其實有跡可尋,既然如此,何亂之有?

地點:

頻頻病,都係時候要全面檢查一下有冇暗疾。睇番成套銃夢Last Order,先發覺原來套野仲未寫完!剃刀陽子返緊去火星尋根,咁Chi Ming幾時先同阿雪有個了斷呢?唉,我夢想既自由天地,響邊庶呢~

3 comments:

the inner space said...

都是

“畏疾忌撿”

較為妥當。

Anonymous said...

頂,我又係病左兩個星期都唔好,驚緊係啲咩暗病~

又又,我公司呢排上晒報,又係壓力指數爆晒煲!

跟住啲股票又死晒...

妖~

魔術師 said...

魔術師歌劇系列之《單戀同人誌外傳之一搞就亂》經已公演。