Sunday, September 28, 2014

係唔係... 路?

某圈講到民主與精英。

我唔知係咪自己搞唔清楚,定係真係有咁既可能:無論精英主義,定係所謂既平庸民主主義,最終都係要問番究竟想點,同埋個環境究竟可以造就到咩既政制。

如果個環境係適合養懶人既,就出現平庸民主,如果適合自立更新既,就出現民主精英制。平庸例子,可能好似菲律賓,由全亞GDP第一,到依家只講happy 唔happy;精英既話,就係美國。

唔民主,唔代表佢係精英制,好似家陣呢個情況,呢pk鷹算乜卵精英?佢個班底,邊個曉得好似以前咁打得,咁有說服力?

反而成個建制最輝煌時代,我相信係曾蔭權。佢年代既缺點,不贅。

民主,並唔係與精英敵對。如香港偏地皆精英,外國人也好,內地人也好,如果接受到「自由」既真正概念 -- 自身自由,亦賦予他人自由,佢地就自自然有開放既心靈去接受新事物。如果不斷追求新知識,不斷學習,就係一個精英社會必然要求,咁香港既文化,就絕對係孕育自由與精英既土壤。

亦因為咁,未充分體現自由價值既人,就正正係香港精英制度既敵人。


黃之鋒。

某程度上,我認同話,我呢d老餅比較迂腐,唔能夠理解黃之鋒突然呼籲進入公民廣場既理據。如果一個行動係令到同行者或者支持者感到錯愕的話,我好希望佢呢個決定,同我一向perceive佢所秉持既價值及手段仍然一致。我一向覺得,學民係「思潮」,係凝聚共識,係促進互相理解。沉不住氣又好,改變方針又好,正式表態又好,不再以筆、以話、以文、以理、以堅定既心,以靜制動,反以動制靜。咁就正正落入圈套,令所謂既邪惡預言一一實現。

我如果係呢個政府既話,我就係等你呢刻好耐嘞。


Hong Kong 碎拾

九幾年前,Virginia 唔再叫維珍尼亞,改叫弗吉尼亞。九幾年後,Trans-拼音後既Hong Kong,會叫「紅」「孔」。

早梁有特首之名,卻無「領導」「特區」之實。今李有教授之名,卻無「教」「授」之實。

於今再推孔子之君上臣下。目的,唔係蠢蘋果報所講既還債,而係順水推舟。蠢蘋果報,講政治,唔該就留意d 啦。呢個環境,係講道理,強化價值既時候,淨係以情緒字眼標題立論,只會令溫和派窒息,令人有機可趁。跪求你唔好再蠢落去。

路,係自己揀既。


No comments: