Friday, May 29, 2009

唏噓

憨直

喜歡憨直的人,他們忠於理想,不會因為旁人的讚賞而強化信念。

或許因為我有點目中無人兼自視甚高的缺點,總覺得「憨直」的人都有某些「比」不上我。也正因如此,我完全比不上他們。

一旦我一向看為憨直的,變得不再憨直,反倒因為點點現實的嘉許而以為自己完全忠於理想,從此,憨直的人已經不再憨直。

不勝唏噓。



我想做,並不等於我想做。

想做,因為我想隨心所欲。我不想做,因為我知道我若果做,是本末倒置。

唏噓。

Project K

謝謝各位朋友支持!

也想問,你們也有自己的 Project K 嗎?(K for Kaizen)

不用唏噓。

咁大個人

年紀大,唔代表我曉得照顧自己身體既。尤其係,我個心根本唔響我自己身體呢庶(Well,我神不守舍嘛)。

丫,題外話,前日我起身發覺我有隻手指郁唔倒,醫生話呢個係拍肩呻既徵狀..... 唔通除左拍肩呻,我仲奶埋嗌吱墨屎?

唉,又要唏噓。

6 comments:

xiao zhu said...

你講真定講假架?

C.M. said...

要留心,要小心,唔洗替我擔心,多謝關心。

Gideon said...

大師,你又學埋 S 啲衰野寫佛計嘛?

Ebenezer said...

真係好玄,睇到頭眩眩...

Marshmallow said...

學柴九話齊, 人生有幾多個十年?! 想做既, 就做! 至於同人比呢啲野, 人生實在有太多既野要做, 唔好浪費時間比啦!

C.M. said...

鎚,

精工唔響度喎。喂,你幫我問候 S 丫,話佢知我好掛住佢,好想佢,好思念佢。(我家陣搭車返工好難再撞倒佢喇)

Ebenezer兄:

唉,抱歉。第一篇係講... 憨直既人,值得敬佩既地方,係唔曉得運用強權,呢度亦係佢地可愛既地方,一旦無論響咩意識中,運用強權而不自覺,佢地亦唔再可愛。

其實又係講緊我自己。(所以先唉)

綿綿:

呵呵,所以依家咪做到死左囉我。

琴晚我第一次坐定定餵阿仔食糊仔(係呀,點呀!),原先會覺得煩/悶,原來可以咁開心。難怪d人一直霸住唔比我餵。