Monday, May 10, 2010

附庸風雅

迴避責任

早前寫過《責任草談》,其實和自己沒有什麼關係,認同什麼並不代表自己就擁有什麼,也不是曲線自誇自己有多大責任感。事實上,剛好相反。

很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避很想逃避 x10000^10000

一些自己該負的責任,很不願意去負,以往一句「洗死咩」,如今竟口難開。

如果臨死前覺得人生沒有遺憾,那人大概只是善忘罷了。

道聽途說

「日光之下無新事」的別解是:看不過眼的便是新事!

大盜之行也,天下為公!

新聞來源一
新聞來源二
新聞來源三

過早、過分的照顧,以不合理不合法的手段處理紛爭,就等於鼓吹民眾以「違反法律」的途徑解決問題。不但自暴其短,將來還一定自討苦吃。手法很直接,很低。

法治的前提(Hypothetical)

就是尊重對方(權利)的文化,不唯我獨尊。同理心,就是法治之始。

附庸風雅



應該比半年前的可以賣得更多錢吧。

畫狗不成,反類犬



黑狗加漂白水,可以洗底嗎?

8 comments:

C.M. said...

Abigale:

今朝刷牙,好眼瞓,但又諗返起自己果句:洗死咩。

跟住唔知點解,就慢慢好似解除左少少束縛。一路唱Dog and Butterfly,一路諗起入面既歌詞。

丫well,都唔係神奇事,亦唔係突然轉軚,情緒上仲係有d抗拒,仲度緊點樣迴避責任... (我個人太醒,查實都諗到唔少辦法)不過,好似諗起再避唔係辦法,如果出現另一個好似我咁醒既,就會拆穿我所設既局。

今日終於豁出去。洗死咩。

Abigale said...

呢個結局實在太平凡喇!我中意啲有新意啲嘅。

C.M. said...

呢個未係結局。咁作為始作俑者,梗係有d野唔想透露出黎丟人現眼既。見係你...

唉。話說終於豁出去喇,之但先再次證實呢個世界唔係圍住自己轉既 —— 負責人竟然話,唔好搞大佢。

咁老實講,呢個唔係預想劇本既走向,我諗住實死無生。就算到依家我都係覺得,負責人個決定,如果有咩差錯(紙包唔住火)其實自己個zero credibility隨時變為負數。

查實家陣仲度緊最後要點,不過點都好,之後都係要豁多一次出去。

日光之下無新事,只係視乎你睇唔睇得過眼。我呢,早就無眼睇,蒙住眼見步行步。

C.M. said...

Abi:

真係未到劇終,仲有得玩。

Abigale said...

係? 我中意峰迴路轉,快啲update吓我喇。

日光之下不在乎有冇新事,睇得同唔睇得過眼嘅人其實都有一個共通點,就係無論經過幾多月換星移,大多都會患上善忘症,仍然相信地球係圍住自己轉嘅。

C.M. said...

終於有人知道殺傷力有幾大啦。而鼻塞果個,下星期將會首當其衝,血肉模糊。

如果相信地球係圍住自己轉,我諗唔係善忘,而係太過專心。

Anonymous said...

張畫好可愛﹗

C.M. said...

讀食妹妹:

最弊畫畫人唔係呢~