Tuesday, March 15, 2011

恐慌情緒 Exploiter

琴日公司班餵開日本奶粉既爸爸媽媽開始騰雞,「搶購」呢個詞語已經形容唔到果個情景,因為,已經無得俾佢地搶,唯有四處張羅、搜刮、求救。

原先呢班爸媽正想避開果隻超級奶粉既熱潮,一黎唔洗同人爭,二黎又平d,諗住一舉兩得,誰知世事難料,日子又再令人危機感爆滿。

響香港地生活一向都無咩心理保障,走難一齊走,返歸一齊返。係咁。可能有專家話羊群心理籠罩小島,之但呢個「羊群」,查實有冇諗過響邊?

百間超市無奶粉,泰然自若無幾個。家陣為左仔女,同你搏命都得。向來奶粉個需求都無乜彈性,爸媽咩心態唔講喇,我呢亭上左岸邊唔倚賴奶粉既無乜說服力。又或者咁講,我個衰仔食人奶食到兩歲,試過幾隻奶粉,一滴都唔肯飲。死未(提起都把幾火)。

今日固然收到阿鹿米講果個email,信既人固然多,半信半疑既人又唔少,但係想exploit呢個情緒既又大有人在喎。

呢排雨衣雨傘雨具呀,防酸雨兼防輻射帽呀,隨時 chur 到行。

不過,我唔係想講呢樣喎。如果唔係涉及「民生」既,理得佢丫。買多左,咪最多放響公司吽囉備用囉。

反而,如果涉及衣食住行,作為管家家庭主婦模範夫妻獨立經濟體系whatsoever,你會點應對呢種恐慌性搶購?窮既驚買唔起,有錢既驚買唔到,跟住齊齊入貨,十足十打到黎咁款。查實有冇諗過呢刻既「掠奪性消費」對其他人有幾大影響?

Mercy 唔係以有贈無,亦唔係以權操縱生死。

而係,留有餘地

搶米搶糧爭啖氣,為自己為自己家庭為自己家人,無可厚非。不過既然你有能力,何以不留一點餘地?買貴左又何妨?香港買唔到米,仲有能力親自飛泰國揀米選米兼度假。精打細算運籌帷幄既滿足感,係咪真係可以淩駕施比受更有福既滿足感?

香港人唔係慣左見大場面架,淨係成功人士上曬岸果批(我又有份?)先至得架咋。講到兵荒馬亂、世界末日,自然有人搵到唔少high tea,最可惜係想食大茶飯果批(即係好似我咁呢),到時只有被人牽住鼻子走,貴有貴買,冇就去搶,咁囉。日本人劫後餘生中點點點,香港人睇左幾日新聞立過幾十個blog,佢地幾鎮靜唔洗我重覆。點解鎮靜?咪就係因為爭先恐後+響乞兒兜拎飯食既人少囉。我知,唯恐天下不亂既人都係搵食遮,唔係犯法既。

喂喂喂,唔好話我曲高和寡喇!我知實有人附和我既。雖則,我又真係唔會話你知我今晚去邊庶搶糧搶米搶奶粉搶0.03mm雨衣囉。

(所以老實講,我唔支持「李卓人式」全民退休保障架,保咩障嘖,香港地梗係爭下先至過癮,先至顯示出獅子山下拼搏精神嘛..... 不過咁,如果我有咩冬瓜豆腐,唔該幫我照顧住家中老少丫,見到面先還俾你。)

7 comments:

Anonymous said...

一時留有餘地一時爭下先至過癮, 知唔知自己邏輯紊亂?

Anonymous said...

>>我知實有人附和我既...

我囉~! :)

C.M. said...

阿匿名君:

取之有道,留有餘地。唔競爭,送埋入口好嘛。始終係果句:睇情況,講平衡。去到極端或者一竹篙打曬,唔通先最合邏輯?

昂兄:

Yeah~(你搞乜咁耐先蒲頭!)

seikomatic said...
This comment has been removed by the author.
seikomatic said...
This comment has been removed by the author.
seikomatic said...

I ding I'm ready for 世界沒日..so no need to fight for/ queuing for anything..

Plan to watch TV live broadcast on the doomsday.

C.M. said...

嘩,講下咋咓。你似係果亭未到最後一刻,都唔會覺得係最後一刻既人黎播。