Friday, December 07, 2007

係我衰(...d)

其實死期將近,唔想分心寫野,不過...... 諗落,都要寫呢篇黎懺悔。我呢,好少係公開場合道歉,但對於某些人,我想同你地講句對唔住。

事緣我今日見到有某君同某君:阿乜哥,我見你呢篇寫得幾好,所以我係我鋪頭引用左你呢篇,如果介意,請通知。

噢!I am sorrrrry..... 各位巴打sis打,我無心架,我一向都係咁,粒聲唔出就借黎用架啦。不過咁,我好多時只係會放條拎落去,咁,應該唔會有人當正我寫下化。希望你地真係唔好介意,成日嚇親你地.... 拿,不過咁,單打既野另計(雖然我講過話唔做,不過都好似破左戒... 算啦,我認我律己以寬)。

其實我睇到類似呢句說話好多次,都唔覺得自己有咩問題,但無啦啦今日先有d 體會,覺得自己原來一直都無乜... 禮貌... (卦),因為覺得人地兩個可以咁客氣,以禮相待,好羡慕(嗚嗚)。再諗深一層,或者我以後都應該學下佢地咁,我應該要學識咩叫尊重人......





好!我從今日開始,所有轉載報紙既報道,我都會寄番封信比編輯部「單聲」;所有覆述名人高官講既說話,我都會打個電話比佢地秘書「單聲」;所有我講到隔離屋同對面部門既壞話,我都會發番個瞄通知佢地;寫披爬之前後,再拜訪番各位教授話我已經引述左佢地個研究。





我講得出,就要做得到!

講真,我真係有悔意架,信我喇。

(不過咁,如果你地真係需要我咁做,請回函通知小弟,否則小弟一定死性不改,繼續闊佬懶理。)

*********************

拿,等陣先,各位仁兄仁姐千祁唔好要求我 quote 你地d 野前單聲呀,我唔睬你架。(...乜我精神分裂咩?)

15 comments:

On Dog said...

唔該! 請呀!

Samsara said...

我越睇越少blog唔知發生乜事,but anyway, have a nice weekend!

C.M. said...

On 兄:

唔該咩呀?唔明。

香水妹:

唏呀,一d都唔關外面Blog咩事架。係我多愁善感啫。Thanks, but this weekend is going not to be nice.

C.M. said...

going not to be nice...

not going to be nice...

On Dog said...

唔該唔請唔明唔應唔勁唔寧...

Have a weekend, whatever...

sf said...

請問
點解沈三畫叫香水妹呢?
難道她的香水味是九里香個種
----隔九里遠都聞到?

C.M. said...

On兄:

請呀!

先生:

哦,佢香氣撲鼻,遠近馳名就唔洗多講啦。當時我第一次見到(接觸)香水妹既時候,佢個名比我第一個感覺就係 Guerlain 既 Samsara。故名。查實呢,沈三畫呢個名真係好聽好多,但我成日講錯做滑三嬸,所以驚驚。(正如某人話齋,我有嚴重讀寫障礙)

sun said...

C.M. 兄

請 Check Gmail。
我有個私人問題請教你

多多指教 萬分感激

某人 said...

係聽讀寫障礙呀!

火鶴 said...

滑三嬸?
咪好滑?
佢係咪成日借家依跣你果個呀?

Karen (Sze) said...

又唔係寫essay要quote番reference, 唔通驚您"秋後算帳"???

Old Cake said...

Are you all right? Take it easy! hehe

Samsara said...

先生:CM哥哥一識我,就幫我改名呀...講起,都成差唔多一年前既事lu...你都係一識我就幫我改名喎。

CM哥哥:年尾...人治部唔忙就有鬼啦...好快ok嫁啦。

大俠依排好燥底,驚驚。

怒火眼睛 said...

好笑, 本來想唔聲唔聲成篇copy去我個blog 度, 但費事又要跪地say sorry 啦.

cm哥, 點啫, 咩事啫?

C.M. said...

Sun兄: 期待你篇文!

阿某人: 我呢d障礙,都係多得你咋!

鶴兄: 借家依跣我果個... 乜唔係你咩?

Karen: 哦,佢地客氣啫...

餅兄: 多謝哂,呢排真係忙到頭暈。

香水妹: 我忙?你好似唔好得我好多播。

怒眼媽: 乜你睇唔出咩?我依家公開懺悔呀,你不如求其講句野話原諒我喇(仲有阿妹,你好似唔係細我好多咋播。)... 不過既然你黎到,我真係好想同你講,你“管”筆呢(我以後都唔會用“支”)...點石成金。