Wednesday, May 21, 2008

情理皆虛 (虛脫的虛)

近日幾乎虛脫。

除了情感的付出,還有理性的投入。每天腦電波的波幅超過三萬點,市況緊湊非常。

今日要做個紀錄留存:

情緒低落事件

四川地震,感覺很近。看到小妹妹的背影,馬上想起 Da Da。(然後被人狠狠地敲了腦殼一下)緬甸風災,感覺很遠。想聽,但什麼都聽不到,情感無法宣洩,好壓抑。

又一標簽事件

外國政府考慮為居民的身份加添一點特色。後感是,偏見或許源於理性上的不知,而非情感上的抗拒。 (阿5:我這個後感第一個想到的是“他”,或許,這也是我對他的偏見)

《不知有何用事件》

唉,我又一次太執著

《燈蛾撲火事件》

嗯,想深一層,好像很蠢。不過,無論如何,都會一試。因為,想想想,不如做做做!我不想永遠停留在去接受一個心態。就算不成功,當測試下反應,了解一下心態也好。嗯,上天涯去!

一家一孩呼籲事件

我覺得,助養,有如養育自己的孩子一樣, 同樣需要責任感。(龍兄:我支持你!)

**************

(我諗佢地唔會洗版卦......)

**************

後按:

希望工程2.0 事件

一個由Sun-Bin發起的項目。一個往前進的項目。值得支持和參與,而且起著一種鼓勵民間監察的作用。而這裡,有量子的意見。

14 comments:

Haricot 微豆 said...

Dear C.M. Don't take the world upon your shoulder !!! Or else you will be so overwhelmed :(

C.M. said...

哈哈,微豆兄果然知道小弟喜歡不自量力。

(I've already been overwhelmed.)

我這幾天首次嘗試踏入“天涯”(一個在國內的討論區)。發現要登記,還要用國內的手提電話發短信覆核(取證明)。花了幾天,輾轉找朋友襄助,終於登記了 。昨晚打了一篇,貼出(上國內網站很慢呀!)... 天呀,全部變成了怪獸字,我想我的繁體系統無法應付,唉,要找一台簡體系統...真的還要想想辦法。

(Fortunately, I think I see it more like a challenge than a responsibility. Haha, I am not that good at heart.)

K said...

My brother, 凡事量力而為就會無咁虛脫(所以, 昨晚和您的discussion, 實是希望量力而為地去達到我的目的; 又, 呢三日心情本是係depressed, 不過亦因為同您講幾講, 加上緩和個environment, 終於講講下都笑了, 別怪)。

我本來想寫番一篇類似的, 但我深知結果可能要洗晒自己的板(所以若然我以下內容可能引致大風波的, 請幫我delete), 咁容我在此講一些實情。

《希望工程2.0 事件》:其實, 中國很多醫院, 學校以致一般平民樓房, 都被喻為"豆腐渣"偷工減料工程----只是真相一直被埋著, 直到有意外發生。至於原因, 您我都心知吧。

我間中北上探親, 當地親戚的小房子係自己或者揾人起, 無錯係自己起平過買(佢地話), 但係感覺上係無落鋼筋水泥, 一點都不穩陣(因為小時候曾經不小心戳穿阿嬤間屋的牆, 小小的洞子, 但整下整下跌了些泥土, 不過唔知係咪咁, 兩年後重建間屋)。

昨晚看電視, 得悉當年的希望小學和"苗圃行動"的學校有大大小小的損毀, 當然天災係無得避免, 但我都想知當年建這些學校時, 有關團體有否參與督工? 是否為了減省成本而偷工減料?

明白sun-bin和卡夫卡的心意, 但做之前, , 先明白國內的做法和情況才去做, ; 捐款, 監工和善後的事, 國內和香港的做法可能不一樣, 國內網民的熱誠和能力(尤其係在這件事上), 絕對不能輕視; 幹部, 當地政府, 國內志願機構和香港朋友如何配合, 亦是一個要考慮的地方; 量子兄的看法和我所想的一樣, 我們不是不做, 但做之前要做個較仔細評估和詳細策劃。

《情緒低落事件》: 好心您唔好刺激moon姐好唔好, 大吉利是呀您(moon姐我幫您摑CM兩咀先, 得啦我會細力D)! 不過, 若然我係為人父母的話, 我更覺得那些都是我的兒女, 很痛心很無力。

《一家一孩呼籲事件》: 我係支持的, 但都係一句----量力而為; 誠您所言:"助養,有如養育自己的孩子一樣, 同樣需要責任感。"所以我回應小豬時, concern的不只是錢的問題。

所以我很佩服有些助養十多廿多個孩子的人士, 少些心和力都做不到。

不過, 呢一樣, 又燒到自己個叠(將來是否生兒育女), 唉!

Anonymous said...

CM哥哥:唔好諗太多,依排咁多天災人禍,我都唔開心,但係,都唔好話比佢影響自己得太緊要呀...要照顧好其他人,首先要照顧好自己呢。

C.M. said...

Karen:

多謝哂,呢排安心好多嚕。(不過我覺得好似俾人摑左兩野,依家滿天星斗)

關於《希望2.0》,我相信,只要循序漸進,有心有毅力不輕易放棄,自有成功的一天。

香妹:

拿,講真,我肯定你個心情唔會比我好。所以呢~ 係咪要搵日出黎傾下計先得呢?(我想飲酒)

Anonymous said...

有試過在貼之前(and 打之前)轉左做GB code 先嗎?

Anonymous said...

CM哥哥:好呀,出下來啦。

又,想睇緬甸救援,可以睇依度: http://www.reliefweb.int/rw/rwb.nsf/db900SID/RBAO-7EVL2Z?OpenDocument&RSS20=02-P

起碼,開始空投物資。

願緬甸人民,盡快脫離困境。

K said...

>>不過我覺得好似俾人摑左兩野,依家滿天星斗。

阿哥, 已經好細力呀噃, 點會滿天星斗呢(我諗係某人在背後推d力俾我哩)。

又, 唔好飲咁多酒啦, 飲得多真係好傷肝o架, 仲有, 您咁重, 萬一飲醉, 點扶您上的士呀!

Samsara:得悉您同我一樣, 都係信佛(不過呢兩年來, 無去志蓮淨苑了), 未知會否有緣相見交流呢?

我亦希望緬甸人民盡快脫離困境, 可是實情係:

1. 只有2至5成人得到物資,
2. 緬甸政府禁止美國和法國的運送物資之飛機到緬甸支援。

所以情況不太樂觀矣, 我們只好盡力吧。

Morca said...

只怕你
舉杯消愁愁更愁...

K said...

答番您之前所問的問題:
>>Lil:

你聽左咩廣東歌咁正?可否介紹一下?

我的答案在此(不是廣東歌)

C.M. said...

005:

Thanks! 搞掂。

香妹:

但願如此。

Karen:

比我飲喇,我飲好少咋。提起緬甸,system down。

Morca:

嗚,你比我醉喇。

C.M. said...

Karen:

原來如此。Thanks.

Morca said...

飲啦~
飲啦~
飲多啲啦!

C.M. said...

嘩,原來你係咁既!好,捉埋你,幫我頂酒!