Friday, June 04, 2010

今日冇咩好講

查實今日真係冇咩好講。

今日響班房(某圍內鋪)同幾個同學打牙骹,拳來腳往,好不暢快。

亦不期然扯上中大。查實呢班高層點諗,我唔理,亦唔理得咁多,更加唔輪到我理,皆因響我前面,理緊(or 輪緊)佢地條隊已經長到無倫,我等十世都應該都未排到,所以都係掉隊算。

講起,查實佢地講乜有佢地「自由」,不過作為學術機構管理層,同時應該高舉學生既「自由」。如果學生無行使暴力或引來危險,根本無合理理由妨礙佢地傳達同埋交流思想。大學學府,正正係交流思想既地方。而我,覺得應該佢地肩負鼓吹自由既責任。

之但,若果任何人,無論現有中大生、舊生、非校友,又咁高興同樣以「政治」黎回應中大呢個醜怪聲明(班房裏面我用「低能」兩個字形容,又查實,我比較鍾意用「荒唐」兩個字囉),咁我就覺得,齊齊爭「政治」正確,繞住呢個圈子走,正中下懷喇。

之又所以我響班房,覺得好舒服,畢竟大家雖然拳來腳往,但(似乎)都唔會限制對方既自由。而且,經常睇到好戲、靚相(喂,唔好打面!)

****************

又真係冇咩好講。

回顧下當日發生咩事,對於我,就夠勒。今年?九成唔去啦。政治表態?唔該喇。無良心?唔係化。

唔該俾我地呢亭老野多少「自由」,用你地認為仆街既方式,去做我地認為過得人過得自己既方式去過埋今日好無?唔該唔好咁仆街逼我地呢亭每年四圍拜山既老野,淨係可以打鑼打鼓拜你個女神,咩點解唔可以靜靜拜下暈鴿、拜下鹿死、拜下印尼海嘯、拜下海地地震、拜下非洲血鑽、拜下world peace、拜下911、拜下Kosovo、拜下上帝、拜呢拜路,又得唔得?唔響生辰紀念日先同阿爸阿媽做生日,又算唔算仆街?用你地見唔到既方法去做你地無做或者做唔到既事都俾你地鬧仆街,咁係你仆街定係老野仆街?

靜若處子,動若脫兔。處於反思中的沉默,同樣值得尊重和敬意。響唔同層次鬥仆街,真係幾無謂。

****************

都話冇咩好講咯。

我今日再次記起入面呢幾段(約21:1-19):

21:15---他們喫完了早飯、耶穌對西門彼得說、約翰的兒子西門、〔約翰馬太十六章十七節稱約拿〕你愛我比這些更深麼。彼得說、主阿、是的.你知道我愛你。耶穌對他說、你餵養我的小羊。

21:16---耶穌第二次又對他說、約翰的兒子西門、你愛我麼。彼得說、主阿、是的.你知道我愛你.耶穌說、你牧養我的羊。

21:17---第三次對他說、約翰的兒子西門、你愛我麼。彼得因為耶穌第三次對他說、你愛我麼、就憂愁、對耶穌說、主阿、你是無所不知的、你知道我愛你。耶穌說、你餵養我的羊。

21:18---我實實在在的告訴你、你年少的時候、自己束上帶子、隨意往來、但年老的時候、你要伸出手來、別人要把你束上、帶你到不願意去的地方。

根據p.e.t.e.r. 提示,耶穌問彼得「你愛我麼?」中的第一個和第二個「愛」是「大愛」(如神的愛),彼得的第一個和第二個「愛」都只是「小愛」(人的所謂愛,或曰「喜愛」)。不過最令我震撼的,是耶穌問彼得的第三個「愛」,今次這個「愛」,跟彼得兩次回應的「愛」都一樣,是「喜愛」。

問到我心坎... 我對「愛」,有要求嗎?

那段短句「欠愛心的債」,又會是那個「愛」呢?

****************

最後都係冇咩好講。

查實,我講仆街係咪挭耳得黎又好仆街呢?

15 comments:

HollyCow said...

又真係冇咩好講。
Love you!

Hana said...

Love you too!

篤篤篤撐 said...

今年去唔去冇所謂, 去年已經有20萬, 向當權者說出"人民不會忘記", 今年即使得一萬, 1家都知道在心中.

即使去年唔去都冇問題, 每個人都有自己選擇的方式, 這不正是六四所追求/捍衛嗎 ?

K said...

但我有野講囉...

您都幾曲線地表達"10+20-19-5, 15+25/10"的感受。

ok, 每人有不同方式對待呢件事, 但唔係好同意用"曲街"呢個字眼(當我係有問題,好無?); 有人年年去, 但有人選擇或者真係去唔到; 我係有心人, 就算不能到, 但都會每年都為那事默哀, 盡力令更多年輕人知道那件事。

>>我講仆街係咪挭耳得黎又好仆街呢?
今日講, 真係好挭耳囉(或者, 我今日都幾寸下囉)!

又, 既然無野講, 咁做乜要寫呢個post呢?

Anonymous said...

嘩,點解你仲多粗口過我﹖

~goethe

hkeric said...

小弟點解會去投票但又唔去集會呢,自己都唔係好明.

Hana said...

>又, 既然無野講, 咁做乜要寫呢個post呢?

或者係你太年輕啦!所以你唔明。

你就當係為咗引來Love you!
and Love you too!
啦!


唉...

C.M. said...

(Vow, 剛剛搬左屋仲未裝寬頻,唯有去阿媽屋企上網,頻撲)

牛牛:

Luv you盡在不言中。

冰冰:

親親先 〉。。

阿篤!

唔知點解今日見你特別興奮(尾都擺埋...)今年好熱鬧,好彩唔熱。

C.M. said...

Karen:

係架。呢個感受對我黎講一d都唔直接,幾複雜。曲線呢~ 唔算丫我覺得,拿,好似冰冰(等)都明喎。而你講「要做」既野,大家明既,而且,各有各睇法,各有各付出。之但如果有套「樣板做法」要跟,咁我呢亭老野肯定屬於反革命咯。

查實我真人都係咁爛口架。無理由之前你唔發覺格?

又,真係無野好講喎。在心中,仲要講乜?

靚仔:

講得好。

Eric:

查實阿靚仔某程度上響佢自己果度解釋左。哈哈,真係幾好。我知你明既 :)

冰冰:

再親親 〉。。

p.e.t.e.r. said...

喂!你咪擺我上台喎!我都喺指出個事實遮。又唔喺我發明/現嘅!

>又會是那個「愛」呢?

嗱~上面果隻冇人做到就唔洗講喇。
人果隻...well...講真,愛,個個標準唔同:
有人講出嚟先喺愛,有人唔講先喺愛,
有人打先喺愛,有人忍先喺愛,
有人做出嚟先喺愛,有人唔做先喺愛,
有人捉實先喺愛,有人放手先喺愛,
有人stay alive先喺愛,有人give up life先喺愛....
實在冇乜得好講/誇。

(叉開話題:同理,有人去先喺十卜,有人唔去又十卜... 你問心無愧嘅,理得人點講呀?)

退一歩咧?70x7條線好似清楚D容易D喎。不過查實真喺一D都唔易!
連呢個都做唔到,所以邊敢講咁多嘢呀?
盡力而為就算喇,計較咁多做乜呢又?

xiao zhu said...

>>有人打先喺愛,有人忍先喺愛,
>>有人做出嚟先喺愛,有人唔做先喺愛,
>>有人捉實先喺愛,有人放手先喺愛,
>>有人stay alive先喺愛,有人give up life先喺愛....

嘩嘩嘩!!!好正呀,抄低先,簡單到肉(到埋骨添呀)!
p.e.t.e.r.,可唔可以錫你一啖呀?

bittermelon said...

CM兄:
頭嗰幾段好有畢華流feel. hehe

p.e.t.e.r. said...

>簡單到肉(到埋骨添呀)!
p.e.t.e.r.,可唔可以錫你一啖呀?

好呀!下次食飯/睇戲先喇。
要錫得到肉D㗎 ;)

C.M. said...

p.e.t.e.r.:

咁我見你好人屎嘛,唔會咋我型既... 我估。(查實,係見你咁博學多才,我諗住比credit你遮)

丫又,查實我係想講「愛」囉。

小蛛:

點呀?抄左響邊丫?

蒲達兄:

Errr... 豈敢高攀畢主席呀...

C.M. said...

Karen:

呢幾日上唔到網,今日補充少少。(又,唔好覺得唔好意思,你坦白講/唔坦白講,我都會好認真聽)

呢兩日雖然忙執屋,之但都諗緊將來會係點。

因為我係歷史長河派,所以比較樂觀。而且,睇法係會比較... 忽上忽落既(唔係左搖右擺)。即係話,老野們(好似我呢亭),今年既反應,如果無意外,或者出現其他現象,應該已經係最後一年,比較大反應。出年會以相對沉實/沉默/沉靜既姿態出現。

呢個係 teething既最後階段既現象(嗯,觀察有冇錯呢~ 可以再睇)。而點解我會咁睇,係因為今年好特別。唔係好sentimental,甚至出現「為你好,所以我唔幫你」呢種情況。

Haaaa... 唔知我講乜。