Monday, September 27, 2010

三天濃情一天清

上集同匿名B講起personality。我覺得做人老豆,最怕被人話教兒不善。我只係係怕,唔係責怪旁人,因為自己對住人地個B既時候都好可能係咁。尤其當我自己響公司獨當一面,覺得無野係做唔黎既時候(雖則呢個又唔係事實喎),就更加覺得阿仔阿女既性格呢,一定有得搞。

丫well,我係樂觀左d,不過亦好明顯一直咁「搞」落去,唔係我黐線就係佢地發癲。所以搞搞下,要搵人幫手,雖則呢隻手又只係得「佢」(即係有時覺得我唔洗搞咁多野果個)。

嘿,講左咁多題外話,講返正題!

丫,又見到阿四媽自從某某日之後,已經唔會再貼小C正面照,我響度諗,查實,我貼,都係怕揀相麻煩遮.... d 相影得已經一般般,仲要好心機(+心思)搵(+影)背面(+側面)照.... 以我技術(+美學觸感)勉強 d 喎。(又是但 or 隨緣?俾人話行貨好耐喇....)

是但啦,簡單鋪排一下,濃縮左既結果就咁:事緣,果幾日,出左海,跟住,返屋企。

0. (先講夢想中既世外桃源係點)

1. 落船以後,掉低行李,阿老豆就歷史性咁做左餐飯俾全村人食,食完就等巴士,細佬問家姐,係咪去大澳呀?

2. 去緊大澳途中,阿仔(暈車浪)嘔到佢自己成身都係,禍及旁人。瘋洗左至少半個鐘(慘,成身日本奶粉強勁奶騷味)。

3. 咁順便,就響洗手間對出個小紅樹林(+垃圾崗)影左幾幅,其中影到一隻螃蟹求偶(+螃蟹追殺彈塗魚)既景象。

4. 又順便影下浪蕩天涯既牛牛們,同埋幫牛牛清潔既雀仔們(真係第一次親眼見到)。

5. 最終頂唔順,走左去沙灘沖身。d沙雖然黑mung mung,但勁幼!成個沙灘有好多蟹仔白色小bivalve,走入左海30米都未到條腰!當然喪玩。

6. 響水面學寶黛麗出水芙蓉,見到遠山如霧似煙... 忽然畏高。

7. 跟住拖男帶女走人,女既著住男人衫,男既著住女仔衫,毫(+好)不溫馨。

8. 夕陽無限好...... 查實 d水開始凍。

9. 所以到夜晚,就拍一張冷夜的照片(恰,點解忽然轉台既?)。隻手震到呢...

10. 據聞追月果日木星跟個月亮可以同時見到,之但技術太差,手又震,所以,呢個木星似星雲多dd。

17 comments:

L L said...

CM:

樂聚天倫,樂之極致!

篤篤篤撐 said...

樂聚天倫,樂之極致! X2

C.M. said...

校長!

甚是甚是。難得小別,遠離煩囂,樂甚樂甚!

C.M. said...

阿篤:

近有近玩,遠有遠樂。大家咁話啦。

詩白爾 said...

咁似貝澳o既?

Anonymous said...

貼多D貼多D﹗

~goethe

Ebenezer said...

Happy together^^

C.M. said...

Zeabor:

係附近既塘福!原本想訂貝澳,但個姐姐話塘福d 沙仲靚喎。

阿靚仔:

你搞乜淨係貼utube呀... (雖則我仲睇緊你上次其中5篇)

以便:

C.M. said...

以便:

諗落,你好似未貼過郊遊/旅行相喎。

Anonymous said...

Lovely photos.
舉頭望明月,低頭思故鄉. Thank you.

Forgot to tell you, I instead believe - children shape parents more often.

Anon-B

C.M. said...

何夜無月,月影隨形。

>>I instead believe - children shape parents more often.

Hahaha, right! Parents are like metal - malleable and ductible.

HollyCow said...

CM:乜都唔讲,親先親先,親親先!
喂!你个仔咁樣「瞧」人,你教ga?

C.M. said...

親親唔夠喎... 抱抱得唔得?

佢果陣見唔到媽咪(洗緊佢件衫),發緊脾氣呀...

Anonymous said...

哈,明明係你自己懶揀相,又要燒埋我果疊!

D天文相好掂啊,但係我最中意家姐件男裝衫上個髮夾!!

C.M. said...

哈哈哈,比你踢爆添... 咁係丫嘛,揀相隨時係一門仲辛苦過湊女既學問。

靚咧個發夾,係呀,我返工果史都戴住架!費事d頭髮太嬲憂,見客就唔好睇喇。

佚名 said...

wa~無見咁耐又大個左啦^^

C.M. said...

小佚:

哈哈哈,咁你都靚左丫。