Monday, July 04, 2011

站在遞補替補後面

林瑞麟之前個方案,略有所聞;之後個方案完全未聽過,亦唔覺新聞有介紹過。

Well,之但無論個方案查實係點,我都一樣反對。

反對原因,完全唔係咩馬嶽教授話齋,敗者替補,絕無僅有。亦唔係阿沈某日所羅列既七宗八宗罪(而我亦完全未睇過)。對於我,呢一大堆,雖然重要,但都唔係重點。

香港人呢,始終有個心結,就係乜叉都要同「自由」扯上關係。

我都唔例外。

香港班政客,縱使一塌糊塗,廢話連篇,甚至搞亂曬原則、責任同埋社會規律,佢地as a whole 咁多年黎come up to 一樣貢獻 - 爭取選舉自由。

係,響我角度,係 as a whole,唔係淨只泛民或郁民或乜建港聯盟 or alike(個別其實都幾asshole),先至得出呢個「爭取選舉自由」既大方向,少左豬王芬、阿達、阿謙之流等等等,香港人都未必會咁急切希望爭取選舉自由。

觀乎爭取立法會特首普選、乜乜比例代表制、區議會選舉、選舉條例..... 都係為左體現自由。大大聲要話比全世界聽不自由毋寧死。

所以我覺得,新補選機制,無論最終形式可能會係:自動遞補替補、或自動懸空、或重選、或抽籤、或輸打贏要、或擂臺對決,都完完全全唔重要。最最最最重要係,我地呢班自由慣既港燦,有冇影響力甚至決定權,響任何新選舉形式有 SAY。

個新機制係咪世界首創,定係靠咩邏輯理論原則,甚至有乜漏洞需要堵塞亦根本無關宏旨,關事既,只係香港人對於自己既選舉制度,有幾大部分可以體現當中既港式自由價值。

而呢個人才濟濟既政府最大既敗北,就係完全唔曉得究竟呢種港式自由價值係乜。(...我認我都唔多曉得)

所以建議班高官隨便問下成日北上班骨精同雞蟲咩係港式and 港式自由價值,佢一定可以好詳盡咁指點你迷津。自由,如果能夠體現響最唔顯眼既地方,先至係真正既自由。

*****************

港島主義

阿靚仔某日提出過「香港本位主義」,不明所以。今日鄙人提出「港島主義」,一樣不明所以。

有冇問下,點解香港遊行示威,凡牽涉到政治性或議會層次,地區味道較薄既議題,都會搞著香港島呢邊呢?

一係灣仔,唔係就係中環或者西營盤(題外話,查實我對於班非街坊下下話「西環西環」真係覺得太離譜,為左容易上口就話衝擊西環乜乜物物,對香港一個小地方都唔認真,我好懷疑你對成個香港有幾認真呀),係咪純粹因為乜叉政府主要部門呀、會議中心呀、政府總部呀、禮賓府呀、中聯辦呀所在,所以就淨係響港島出沒?

係咪同樣體現緊某某最唾棄既「中環價值」先。符號主義?潛意識作祟?

呢,上次北角瞓街算有新意勒,超出曬北角同東區班街坊既預期。係咪有咩訴求,唯有響港島區提出先可以引發支持激發討論掀起波瀾?定係政府話響彌敦道遊行會搞亂經濟秩序,所以一定唔批?

(算啦,根本唔會有人會理會咩大港島主義。早抖~)

3 comments:

C.M. said...

(回流)

就外表咁睇,政府只係為左杜絕有人再提出乜乜公投,政治或財政都存在負面影響。單就呢個表証而言,我就好認為呢個顧慮係多餘。

老實講,係,縂辭帶來議題公投,絕對有可能,但上次事例亦好明顯唔得民心。越多呢d公投只會累積選民不滿,一黎洗錢,二黎會覺得班友根本唔係做野而係玩野。無論短中長遠,呢種公投玩一次就夠,最多響大議題要脅政府就範(which 我覺得應該留返呢個unlikely to happen既 option 俾市民)。

所以我覺得政府堵塞緊既所謂漏洞,毫無急切性,亦無法針對選民既行為。

Haricot 微豆 said...

>> .... 港島主義??

以前港英統治,暴動都係九龍過边點燃,例如:石硤尾丶新蒲崗丶等等。

現在特首統領,遊行示威就係港島呢边發動。

您問點解? 可能....

97前九龍區嘅勞動界係反殖民主义,香港D白領係順民。

97後勞動界支持中央丶特首,但香港嘅知識份子就唔願做順民,要爭取港式自由。

我離港已久,都係靠估咋!!!

C.M. said...

微豆兄:

呃,又係喎。點解家陣將個重心放左響港島呢邊呢?

Retrospective咁睇,當年九龍係源頭/原因(工運嘛),依家港島係目標/結果... 卦。

Well,上綱上綫既解讀就係:前因後果,因果報應(一笑)