Friday, August 05, 2011

哀鴻雜憶

你: 準備定兩箱啤酒,今晚旺角碼頭見!

我: 我買生力!

你: 我拎青島!

我: 洗唔洗買埋繩同界刀?

***************

你: 今日真係開心!

我: 跌成咁都仲開心!?

你: 因為有好多人陪我嘛。

***************

你: 我突然間唔想去碼頭。

我: 係咪想縮沙先~

你: 不如買dom dom 丫

我: o_O|| 你唔係想打我主意下化...

你: 黐線!我係話化悲憤為性慾,去portland街呀!

我: 扯,咁dom 都可以慳番喇。

你: 唔係嘛,乜你,咁污糟架

我: 有冇常識架你...

4 comments:

雪山飛狐 said...

全球大跌(包括挪威,其实挪威跌得更伤),只是在下没钱陪他们一起跌(之前因为要买房子把所有股票全卖掉),有时候真的是祸福难料.

说不定现在这样跌变成有机会给人入市.

馬沙 said...

我......越跌越開心......因為零持股.....又......滿倉實金......

Terence Yun said...

都係怕dom dom穿窿,自備安全,都係風險管理而已。

C.M. said...

Desertfox:

哈哈,仔細老婆嫩,絕對是福也。

馬沙兄:

久違!唉,箱啤酒應該唔洗預你啦可?(流曬口水添)

鹿米:

嘿,聽條友講話,查實佢擔心個size 唔啱佢喎。都係質量管理而已。@_@