Tuesday, August 23, 2011

鷹派鴿派

鷹派多流芳百世,鴿派多遺臭萬年

岳飛 vs 宋高宗
蔣介石 vs 汪精衛
丘吉爾 vs 張伯倫
篤人背脊 vs 息事寧人

You name it.

C妹最近share左一個幾尋常既研究,之所謂尋常,皆因早就知啦(Well,認屎認屁我至叻)。唔親自講出口,因為我驚爆響口等人知我底牌嘛。

向來我都係做鴿派,有咩事幹傾向四四六六拆掂佢,多過擺曬上檯揚開巷班馬吹雞。

我牙,無咩特別想講呀,淨係想話呢幾日唔多妥,求其亂up 舒緩下情緒,咁囉。

又,借問鍾意做鷹既人多定係做鴿既人多呢?

8 comments:

The Inner Space said...

還有風派!



the inner Space

Hana said...

我係隨風遂流派!哈哈哈

雪山飛狐 said...

I am an eagle :)

xiao zhu said...

I am a pig. haha

小寶 said...

我喺邊派唔駛講喇吓哇?

C.M. said...

Space:

咁應該仲有水派!

Hana:

即風水混合派!

Desertfox:

I am prey of the eagle :(

Pig:

You are as dumb as you are. hehe

小寶:

唔係唔洗講,係唔敢講遮。

Anonymous said...

思而亂up!!!!

C.M. said...

唔洗思疑啦,直頭亂up