Monday, February 08, 2010

呻下

工作上不斷的犯錯,帶來不明來歷的憤怒和不請自來的懼怕。

懼怕還可理解,憤怒可不明瞭... 怒來干嘛?

7 comments:

said...

>怒來干嘛?

香港人情緒呢...我都唔明

講仔女既學業問題都可以講到掉個女落街;係社會迫成我地咁(係呀,又賴社會)定係我地自己有問題?

Anonymous said...

有要求,先憤怒麻。

咁樣講法,都算好事呢。

~goethe

C.M. said...

米:

唉,你提起果單,心都噏埋。見到個妹妹就即刻諗起我個女。如果話邊個逼邊個,咁真係要問究竟咩叫又要求囉。

記得EC曾經講過一樣野我覺得我原來無察覺到(大約係咁):不是因為缺乏,所以需要;而是因為需要,所以缺乏。

我見Need同want之妙。

阿靚仔:

咁就安慰d囉。(我認,上面覆阿米係抄你既)

安諾勿斯 said...

真係好心o翕…學業真係比條命重要,入唔到名校就係死路一條?!

呢個世界太過功利,真係好可怕,好可怕。

C.M. said...

唉,雖然心噏,但我會好簡單睇 -- 突發性失常,而催化劑,就係佢老公果句。

慎之慎之。(唉)

英倫肥龍 said...

呢件事件,我又會咁睇:

學業/選校只係導火線,係表面既爭拗.

問題可能係本身兩夫婦有些地方有問題(如溝通或對子女學業既預期).咁加上唔知幾時開始,人愈來愈要面,或一些如你所講既語言挑釁,及有時因為堅持己見而忽略原來既重點或目標,結果愈走愈遠,收唔到科.

我們當中,都唔知其實有幾多呢類潛伏既炸彈.

C.M. said...

龍兄:

嗯,所以要曉得減壓。