Tuesday, February 23, 2010

Where can I learn politics?

今日 T 問我一個咁樣既問題。點答呢... 我斷估佢係問緊「辦公室政治」,而唔係社會大事卦。

我覺得幾有趣,皆因我好似從來未諗過呢個問題。

老實講,政治唔洗學架喎我覺得。借用阿鎚剛剛quote果句「世事洞明皆學問,人情練達即文章 」,洞察世事人情,就自然學曉政治。

如果唔知點入手,可以先考慮「你我他」方式。呢個方式唔知邊個傳授比我,定係我閉關果史自創,淨係記得我同小肥講過下。

大約係咁:

他:模仿他人,有樣學樣,學評頭品足人地既大將風範,學欣賞人地既卑鄙伎倆。睇下佢點對待目標人物。

我:了解自己性格,率性而行,隱惡揚善又得,獻醜藏拙都得。

你:目標人物啦梗係。要起清佢既底世,佢既愛惡。

「你我他」方式只係一個入門學習方法,唔係一個技巧。若果真係要答話「邊庶」可以學政治,咁呢個方式就話你聽,邊庶都可以學,而越多人交往或者interaction越多既地方,就越多「你我他」既情景,咁到時,就自然容易上手。

之不過仍然有一點係要記住既:每個人既人情練達都唔同,無謂強求。學到好似冰冰咁(純屬例子,並無特別意思),唔係人人都需要,亦唔係人人都可以。

噢崎噢崎,或者T 真係想問社會政治呢~

遮咁。真係想 learn Politics,先讀書啦。唔得閑讀,咁就一步步咯。

第一步,就好似無耐前我講過,睇下「娛樂化」左既政治新聞。或者當政治為「娛樂」,學下其他blogger將政治娛樂化。

再唔係,去另一個高層次 ,試下睇「評論」做「評論」評「評論」。有人嘻嘻哈哈又一日,有人認認真真過一天,各取所需。

甚至可以做研究。學下人地點籌謀,點分析,點規劃,點煽動,點反客為主,點 systematic 咁.做.政.治。

如果只係想知道響邊度學「政治」,咁我只會話,邊個令你最擡唔起頭既,咪就係果個咯。

11 comments:

Hana said...

我...

我...

我...
















唉...

唉...

唉...

Betty said...

你...

你...

你...











嘿...

嘿...

嘿...

Clay said...

CM兄,虎年萬事順景喔!

要玩政治,或從正道,或耍陰招,各司各法。先要學既反而係如何睇通全局。

怒火 said...

其實阿哥你成日玩devil's advocate, 都已經係政治入門啦 :)

C.M. said...

小瓶子! 你搶我白!!

若非我今日鑊氣沖天頭昏腦脹,我就即時用了你同一番說話回冰冰了!

(忙到家陣,真係要多謝祝我萬事勝意果位咯)

冰冰: 咁人地第一個真係諗起你嘛。

C.M. said...

若虛兄:

係播!完全唔記得左要睇通全局添!你醒你醒。睇通全局該王道也。

怒眼妹!

o_O|| 乜咁算?

你知嘛,我已經... 無做好耐勒。(我認我口不對心)

呀BTW,我家陣個腦裏面成日都有首歌... there're two, there're four, there're six, there're eight, shunting trucks and hauling freights... 有冇印象呢首歌叫乜名?

仲有果首呢,個次序係咪 Thomas, Jane, Percy, Gordon, Emily, Edward, Toby呢?有冇漏?小學面試洗唔洗考呢?

C.M. said...

... 聽落,好似唔係there're... 定係they're?

英倫肥龍 said...

仲有James, Disel, Spencer, Bertie.....

http://www.thomasandfriends.com/uk/Thomas.mvc/EngineDepot

應該同pokemon有得比....@_@

祝你及家人老少平安,身體健康,生活愉快!

C.M. said...

哎呀!漏左James!

(日日比人洗腦呀陰功)

祝你和你家身體健康,開開心心!

p.e.t.e.r. said...

甭客氣

C.M. said...

p.e.t.e.r.:

好彩得你,今年多左終於有突破。