Thursday, February 11, 2010

過年前既準備功夫

先講工作。

一二月客戶年結清貨,或者係年頭開倉,年年都係要做到死。有d瑣碎野仲錯到九彩,未至於照肺,但背脊個鑊就孭硬囉。

睇番自己同咁多年黎出錯既反應,嘿,嚴重既,剷上天花板,,輕微既,薄責掟文件都試過。諗返起,引咎辭職,原來都試過兩次。怪自己自尊心太強(定係責任心太重?哈)。工作於我如浮雲呢亭情緒敢言,恕我無福消受。

講家底。

嘩,六月飛霜。今年過年,恨錢恨到發癲。財務自由?唔好玩喇。家陣百物騰貴,真係要加把勁先可以唔會憎人富貴。今日見到老闆賀年咁話:People had always been critizing other people of the morality and motives behind the pursuit of money. There is a lot more than money and the pursuit of money is more than money itself.

睇黎今年封開年利是應該會縮水。

又講工作。

今年真係好旺。連續幾劑大鑊野出響我身上。一時間成本年度明日之星。不過都好,自從呢幾劑,我老頂就被逼將過往laissez-faire 既作風翻天覆地改為 active intervention。呵呵呵。我終於有機會脫苦海咯。

剛剛 initiate 一個KMS project。不過唔好問我點做,因為都唔知個客想點做,更加唔知我自己鍾唔鍾意做,同埋唔知我有冇心情做。Well,同事都話我比大姨媽更加情緒化。

講返家底。

過年前查實無咩好準備。你話就住就住都似倒水咁,算唔算有準備?依家唯有聽天由命,跟小瓶子學下anger management囉。

同埋,特此公告:晶月謝絕單身人士探訪,咁囉。

恭祝新年快樂,身體健康。(...就算數)

15 comments:

p.e.t.e.r. said...

咁我預祝你"萬事勝意"喇 ;)

Hana said...

單身但會派利是嘅唔據啩?(嘿嘿....)


恭賀新禧!

大小平安!

一帆風順!

日日開心!

月月快樂!

年年幸福!

C.M. said...

p.e.t.e.r.:

原來萬事勝意都用得著喎,我真係背得緊要。

我祝你福暖心頭!


冰冰!

嘩,好哇!既然你咁有心,我都唔強人所難,你點話點好啦。

祝你呢... 身體健康,桃李滿門,喜氣洋洋!

bittermelon said...

CM兄:
恭喜發財,豬籠入水呢d行貨嘢唔講啦,衷心祝福你和你的家人開開心心,家和萬事興啦^^

K said...

>>輕微既,薄責掟文件都試過
掟文件都叫做輕微??

>>晶月謝絕單身人士探訪,咁囉。

搞錯呀阿哥! 仲諗住俾您對仔女利是添! 哈哈!慳番!


在此祝您工作順境! 身體健康!
對仔女聽話聽教, 學業進步, 一家人齊齊整整!

myblahblahblah said...

"晶月謝絕單身人士探訪,咁囉。"
家陣未係晶月, 拜個早年先~
祝身體健康, 全家人開開比心!!

C.M. said...

苦瓜兄:

祝你新年快樂,身體健康,萬事勝意! (哈哈,新年流流老套莫怪喇^^)

Karen:

掟文件遮,我皮不癢肉不赤,梗係碎料喇。

都祝你來年身體健康,可以輕鬆應付學業!(Hey, 利是係結婚基金黎架... Errr... 不如...)

Blah妹!

祝你青春常駐,新年快樂,身體健康!(嗯,若再祝你財色兼收,你要唔要?)

Anonymous said...

生年快升﹗

我比你貪心,希望恆指今年d上到3萬5千點﹗

~goethe

HoLLyCoW said...

新年快樂!

Ebenezer said...

祝新春大吉,周年旺相,萬事勝意,新年進步^^

Marshmallow said...

新年快樂!! 祝你同家人身體健康, 小朋友快高長大, 同老婆恩恩愛愛, 工作步步高陞!

一儒木 said...

恭祝

身體健康
心想事成
財源廣進

魔術師 said...

>呢個夢有個名,叫二萬八千點。

祝夢想成真。

C.M. said...

歌德:

祝你新年快樂,早生貴子貴女!

Holly:

身體健康!

以便:

萬事勝意,身體健康!

C.M. said...

MM:

呵呵呵,祝你兩口子家庭和睦,身體健康,青春常駐,老公錫曬!

一儒木:

祝你
新年快樂
身體健康
龍馬精神

魔術師:

祝有福同享。^^