Sunday, March 14, 2010

病左咁耐,都係因為...

拿,出得黎行,記得要還呀。

頭痛... 食咩丸話?

生咋腮.... 定係腮鼓脹?

睇下今日咩報價先....

鄰家少女與翩翩公子

因為細個裝人裙底,所以大個生眼挑針。

小矮人在大人國

三歲時既楊芊嘩

大笑姑婆 vs 小喊包

鬧市中的野菇

大既舔....

細既自然有樣學樣。

媽咪,條脷生飛滋呀...

哈哈哈哈,承蒙精工厚厚愛

11 comments:

said...

嘩,好羨慕...幾時先得泥米b女同米b仔會有咁大呢?

Hana said...

個女越大越靚女添

Gideon said...

我成日想話阿妹對眼單得黎好有性格
幾時俾鎚哥哥鍚鍚啫?

Terence Yun said...

食得好high喎。

C.M. said...

阿米: 唔洗羡慕喎,眨下眼就過啦。

冰冰: 越大越激心就肯定係!

阿鎚: 都好押,下次丫,鎚叔叔。

鹿米: 直頭發曬癲呀!

(車,點解無人問我病成點架... )

獅子皇 said...

你兩個活寶真係好可愛,令人羡慕到死!

家中細佬係過年前都剛為人父,睇見佢個 B 仔真係特別開心。

C.M. said...

皇兄: 嗯,都係七分緣分,三分僥幸啫。

C.M. said...

(我係話自己架,追我老婆果史真係索曬氣)

seikomatic said...

大個女系我!


http://i14.photobucket.com/albums/a320/seikomatic/KM-2.jpg

C.M. said...

不得不承認,響火氣猛鑊氣重既office,竟然(又一次)可以咁享受!!多謝兼感激!

= =:

C.M. said...

晶晶:

有人話你高手呀!(我都覺得係。/。/)