Tuesday, July 06, 2010

尋學人

前幾日遇到某d 疑惑,想測試下自己前文有幾不對後語,於是搵返舊日自己個睇法對比一下,不慎記起...

... If one can't face a denied past, can't get along with betrayal and can't say sorry to oneself, one cannot change.
...If humility is where a leader should be, learning and changing will determine when a leader shall be.

Refer返果堆疑惑,就不期然咁諗,查實「學野」,係咪真係咁難?

遮咁,我年紀大左,記憶力差左,學野既進度真係會慢左既。如果點都唔承認年紀大會引致技術性化學性生理性衰退既話,然後硬係要比個理由「點解」會慢,個答案呢,或者可以係「唔再有好奇心啦」、「唔容易接受新原則啦」、「早就識仲做得好過你啦」、「關我咩事」、「唔arm我/用唔著/唔等洗/唔係化」諸如此類。要仔細將呢d答案分類,真係可以分成三大原則六大背景十大因素。總之,誨人好倦,學野一樣好倦。

今日睇到側田分享某韓寒比較學案例之後,令我有另一番體會。

我第一個反應梗係覺得咁比較好趣緻啦,家陣可以用無限咁多種角度比較,真係點發揮都得。不過真正睇番個視頻內容,韓寒當時提到「學習」個表情同反應,就勾起我一連串遐想。

我響度諗,患有「焦點轉移能力缺乏症」既人,有咩特徵呢?係咪就好似自閉症既人咁,響自己既空間不斷屯屯轉?

當韓寒表達對學習既睇法既時候,表現得比尋常人認真百倍,眼神帶有一種「學習無限無疆」既憧憬。係個人認識中既資優生、績優生、網優人等所少見(之但都有見)。好驚奇,好愉快。韓寒,有買貴,無買錯。(Well,起碼十年前係喇)


(丫又,前排同幾位友人傾開「減食魚翅」,而我就幾同意「食少魚翅反而會死更多鯊魚」呢個怪論。查實如果下次我咁寫,會有幾多人圍我呢?... 就睇下有咩反應先...)

3 comments:

said...

這個比較使我想起麥兜quote德蘭修女的一句話:

這條路,多麼易走,多麼難走

他們各自為自己選上一條難走/易走的路而已

Hana said...

ok冇人圍唔使撑,閃得。

C.M. said...

Eric:

就係播。(不過又似乎,圍人既唔一定理人有冇pt喎.)

米米:

丫,我個感覺都差唔多喎。

又覺得,社會進步左,連人都可以打倒昨日既自己。咁其實唔係好事黎咩?而且,用他人既異籍通婚、海外就業深造等黎引領出一個「無良心」既結果,我諗連韓寒亦不以為然。

冰冰:

下次等我出post先喇,你知我呢度冷清,應該唔會有太多人圍我既。