Tuesday, March 30, 2010

閒話籮籮

超離譜

您的中銀白金卡主卡2010-03-29交易約HKD9150,查詢25815188(選擇語言後,按卡號,證件號)
您的中銀白金卡主卡2010-03-27交易約HKD20000,查詢25815188(選擇語言後,按卡號,證件號)

又叫我醒定?點解有「約」?

社民連

星期日下午響鯉魚門度假村,與社民連梁、陶、季(最後呢個唔太認得,憑印象應該係佢)鄰桌吃飯。席間,相信屬於社民的成員,侃侃而談社政時事。是日新聞報道話社民連響港島區遊行燒請願信... 咦,真係唔見佢地幾個播。

喉嚨痛兼傷風鼻塞

作感冒喇九成。所以精神咪好唔集中囉。底子差我認,但係EQ轉差都係事實囉。我係想話我越黎越唔鍾意一個缺乏承擔既上司。

查實關傷風乜叉事?嘿。個客已經追到七彩,仲唔o爹唔吊,同事咁蹺朝早病左,個(大)客十零分鐘咁多既adjustment 都話唔知搞唔搞得掂。有冇搞錯呀,你係阿頭,成個project你set up 你最熟,竟然講d咁既野。仲要次次都係咁。家陣佢個project每個月夠養起你我她三個人double有餘呀。講起就扯火!

都算,當順便醫傷風咳。

Cleopatra

佢話前排遇番其中一位迷茫男子喎。而咁啱,果日佢就跟住佢老公一齊把臂彎同遊,比男子撞見。咁... 當然事後佢要向老公如實交待喇。

又查實Cleopatra閒話太多,八婆一個,千祁唔好理佢。

2 comments:

p.e.t.e.r. said...

嘿嘿,反而好似你張卡就嚟"比人"碌爆喇喎!

C.M. said...

嘿嘿,好在我連一張中銀卡都無遮。亦因為咁,我諗以後都未必申請中銀卡,費事食驚風散。