Thursday, June 07, 2007

偶有鑊氣,準備好未?

昨天6月6日
這一天好面熟。

是否有朋友生日?
大清早急忙致電多年好友,他說,應該沒有吧。

還是與鹿死有關?
看看網友文章,好像沒有關係。

報稅?
早已搞定。

整日胡思亂想。
回家。

問小妹,是否有親朋戚友生日?
答案不得要領。

看到電視展示歷史片斷 ~ 諾曼第登陸日。
原來如此!頓覺釋然。

好消息告訴小妹,一天陰霾盡消。
反應冷淡,如是打理家務。

滿足了求知慾。
沖涼。

突然打雷。
浴室傳來慘叫。

六月六日。
至今剛好又一個整年...

哎呀,結婚週年呀,笨笨笨笨騾!
煎.炒.煮.炸.蒸.炆.燉.焗


......自己揀,唔好等人郁手。

38 comments:

xiao zhu said...

CM, 你唔係呀嘛!!

Justin said...

嘩。你真係呢!!!!

嘿!國際大事,又點及得兒女私情緊要!

Tommy said...

嘩你唔係呀嘛....

咁都攪得錯

仲要咁厚面皮問埋老婆

我諗你都係打蛇隨棍上「扮唔知嚇下你者﹐其實我記得的﹐仲準備左 (下省十萬九千七樣臨急抱佛腳)....」

Anonymous said...

CM兄:

要醒定! Good luck and best wishes!

近來好忙! Talk later....

C.M. said...

查實慘叫之後,小弟已經頻say sorry。小妹回應了一句:仲有幾分鐘。


小珠:

係呀。嗚嗚,雖死罪可免...

Justin:

咁男人梗係以大局為重加嘛(死撐)。

Tommy:

查實一個月之前都記得架(依家講咩都無用),就係到左正日就乜都唔記得,真係笨到無人有。最衰已經11點幾先記得,又無準備,你講得都啱,應該一早買定禮物,就算咁遲記得都可以“扮”有驚喜...(又係個句:依家講咩都無用)

Anonymous said...

丫!!!!!

咁大鑊嫁你,快d補鑊啦,遲都好過無呀嘛.

K said...

識做啦, CM! 快d做o野啦(叫您呵番小妹啊)!

個日子咁易記(6月6日喎), 抵打(呢下我幫您的小妹打的)!下年唔好再失策啦!

*********************************

講開"諾曼第登陸日", 以前明珠台好多時會播番"The Longest Day"(碧血長天), 套戲好長, 但好有意義; 最近呢兩年無播, 唔知係咪copyright問題。不過, 那年的事令盟軍士氣大振, 最後令當時的德國戰降。

同埋, 唔知點解, 有些60's的朋友仔(包括J--我的ex)講起呢件"諾曼第登陸日"就特別興奮。

仲有, 我還記得某年6月6日差不多6時, 發生o左一單致命工業意外, 當時有人話:"666"作怪呢!

稍後時間, 回應您的二三線問題。

英倫肥龍 said...

c.m. 兄,

唉...呢次你真係呢...

C.M. said...

On兄:

The same to you. 但千祁唔好學小弟咁失策。

香水妹妹:

查實最弊唔係咁樣衰左,而係唔識點補鑊呀!求救求救求救求救...丫!!!

Karen:

都知衰喇,明明呢個日子好鬼死易記,都會唔記得,真抵死!

講開The Longest Day,乜原來Karen你都有睇?哎喲,真架,呢套戲真係幾正架(帶有一點舊式幽默感),好多幕都令小弟好深刻。

遲d6月22日,就到德國入侵蘇聯紀念日啦...丫,唔知o個日又係咪我同小妹既紀念日呢?都係要小心行事。

單工業意外,係咪關於籠Lift架?

C.M. said...

肥龍兄:都知死囉,有冇解救?

Samsara said...

CM哥哥,我諗,要有誠意囉,睇下moon moon鍾意d乜就做乜囉.

嗱嗱,你唔好話唔知,諗唔到呀.老夫老妻都要maintain嫁嘛.

又,正路有小朋友既太太,都會想有一個二人世界既break既...一晚咁多啦.

xiao zhu said...

求救?唔似係你囉,CM。嗱,我唔係幸災樂禍呀,我講真架。你應該係一個好有心思嘅人,應該諗到點補鑊去氹番佢嘅。

同埋,女人最終都係鍾意講心嘅啫,有心、有誠意,形式只係其次;做得你老婆嘅,我相信都唔會係果啲淨係識得睇生日呀、周年紀念呀、情人節呀架喇。

死嘞,諗諗吓我會唔會講錯嘢呢呵? 嘿,死就死喇,我都係有果句講果句啫。=P

C.M. said...

香水妹妹:

>>嗱嗱,你唔好話唔知,諗唔到呀

R爆頭... 小妹都成日話我:咁你以前點樣氹d乜知己物知己架!(鬼有咩知己遮...)

小珠:

查實小弟又老實,又無情趣,又乏善足陳,又一事無成...真係唔曉得呀(我都係有果句講果句啫...)。

若果比著事件發生之前,都可以計劃一下既,但係今次係補鑊播。死喇死喇死喇死喇,個人好騰呀... 希望今次大步攬過啦。(哈... 若果同佢講話:希,呢d野,形式黎既遮,老夫老妻唔mind既... 你話我有幾多生存既機會呢?)

英倫肥龍 said...

c.m.兄,

冇咩解救架...不過可唔可以衰衰咁認自己大頭蝦, 不如咁啦,星期六晚"已經"訂咗枱想過吓二人世界...

記住! 係已經"訂咗枱....唔好話最多去訂...咁咁咁....

K said...

回答如下:

1. 無錯, 睇o左The Longest Day2次啦!

2. 單工業意外,真係關於籠Lift的。

3. 用肥龍的suggestion啦! 若然touch wood咁唔好彩的話, 速成學整幾味啦(不一定收diamond至夠誠意, 通常婚後收diamond有另一意思, 切記)!

Gideon said...

下?我啲相識週年呀乜週年呀永遠都唔記得喇喎,跟住咪...係喎﹗係喎﹗因為大家都唔記得左...

xiao zhu said...

喂,你好喇喎,你知乜嘢叫IP 架呵? 我開題都識避忌喇,你竟然公然抄足晒? 嘿!不過見你而家個騰樣,就真係唔忍心雪上加霜嘅。

傻佬,梗係唔係叫你同佢講啲咁戇居嘅嘢喇。我嘅意思係究竟你平日表現成點,就好影響今次嘅評分嘞。最終都係坦白從寬嘅啫,你老婆脾性係點、最鍾意乜嘢,只有你先至最清楚,我哋周邊啲閒人分分鐘好心做壞事喇。

嗱,私人醒你,記住,有心思同搞花筍係兩回事黎架。千祈唔好搞出個大頭佛呀,兄弟!(其實你都識喇!)

Marshmallow said...

CM兄—失策,失策!今次連小女子都幫不下手了...

快,快!危機處理,找個人看實Da Da,然後訂位二人燭光晚餐,山頂有大地在我腳下之勢,半島/君悅的日式自助餐也不錯。紅酒一枝,鑽戒一隻,夠薑的話把追女/求婚/結婚/生仔「案件重演」,加上情深的說話一千句...

祝補鑊成功!

Anonymous said...

碧血長天係老父教我睇既,佢最鍾意睇以前d明星

明珠台無播係因為有線買左版權,電影版權要響電視台播,版權係有限期既,所以一個台播左n年後就會去左第二個台.

Anonymous said...

C.M.兄,
騾仔一生辛勞,d肉一定又老又UN...不過將就d,好又一餐唔好又一餐... Moon姐姐可以選擇:

煎騾肉餅...記得重點係一定要用手打既騾肉,唔好用機攪...

花枝片騾肉炒西蘭花...有d菜,清清地都好...

水煮騾肉...四川風味,不過騾肉易老,唔好一次掟哂落去...

炸騾肉球...日式免治煮法,不過可能熱氣...唔好俾DaDa試依個...

騾肉蒸豆腐...又係一個清清地...雖然騾肉無火腿咁重味,不過Anyway,將就下...

炆騾腩煲...加腐竹伴食...

燉騾腦...騾仔既記憶力唔得,可能無豬腦咁補身...

葡式焗騾扒/騾架...依個難整d,不妨成件拎去沙田搵d師父幫下手...

唔知幾時可以試到阿嫂既手勢呢...

(C.M.兄...唔好見怪...事關...你今次依條係死罪,仲要斷到咁正,做兄弟既都幫你唔到...)

Anonymous said...

C.M.兄,

Btw,阿嫂請食飯果日,ak一定帶枝好酒到賀...同On Dog兄一齊享用騾肉食譜...

xiao zhu said...

嘩,AK兄精心設計呢席"笨騾宴"簡直係無得頂呀!

唏,不過如果加多個湯變成九大簋就更加 good fit嘞。我唔叻煮嘢,最好AK兄度埋佢。如果想十全十美,就加多度甜品,咁就真係無以尚之嘞。

CM,幫我問吓阿Moon 我到時可唔可以掹車邊,敬陪末座呀。至多我幫手睇住DaDa喇。

Anonymous said...

Xiao Zhu,

湯嗎...?這個容易,反正有條尾剩番,拎埋去做西式騾尾湯...

甜品就真係難少少...或者仿效中式古法羊羹(唔係果d日本仔野),做番個騾羹...先將騾肉煮爛煮熔成為羹湯,再雪番凍佢就可以食啦...

諗起都有d肚餓,又到lunch時間,入廚房整番碟炒丁先...

Anonymous said...

Xian Zhu,

哎...個騾羹差d唔記得要落大菜添,好彩...如果唔係凝固唔到架...順手「飛」左d油,再加番多點糖先...

Marshmallow said...

嘩嘩嘩,想不到AK兄你是煮菜能手,好仰慕啊... :-)

xiao zhu said...

AK兄好犀利呀!真係要跟你學吓嘢至得嘞。

CM,唔好意思呀,我哋越講越興奮咁,好似唔係幾好啊呵? 咁你而家究竟咩環境唧? update 吓大家,睇吓仲有咩可以幫到手!

C.M. said...

呀...啊...呵...嗄...丫...哦...哎... (持續不斷的慘叫聲,不絕於耳)

肥龍兄:
小弟依足吩咐,但衰多口講多左兩個字:“啱啱...訂左”(雖然記得死撐係男人必殺技)

Karen:
緊記緊記,好彩咁耐都未送過diamond遮(結婚時都慳番)

鐵鎚兄:
拿,你呢句就啱聽嘞,明明結婚周年,梗係兩個人既事啦,點解一定要男人一力承擔遮...(不過,呢幾句放係心既)

棉花妹妹:
呢幾晚同今日已經連番受刑,真係後悔點解之前無加reminder落電話度,年紀大左,記性都差左好多...

魔術哥哥:
鼻血長天真人版,你又有冇睇過...?6月6日,盛大獻影!(希望快d落畫啦)

AK兄:
果然好兄弟!(仲好“夠”兄弟!)
最初以為你淨係識得飲,誰不知原來你連仲識食同煮添!(一路讚一路咬牙切齒)今日我同小妹講:阿女后(呂后?),依家都蒸左兩日兩夜喇,可以收爐啦...

帶埋酒黎... 拿,係攞黎飲至好呀,唔好學On兄咁,帶支孖蒸或花雕黎,整個咩酒爙騾子我就真係死比你睇嘞。

(AK兄,呢餐搞到咁大/高興...下次不如輪到小弟整比你丫)

小珠:
呢個時間梗係補緊鑊啦,查實都有d轉機既,好彩小妹火遮眼唔睇小寶號遮,如果唔係,見到Karen個diamond建議就弊傢伙。

d騾肉煮左咁多日,都應該差唔多卦。而且你都講得好啱既,佢脾性係點,我都應該清楚...佢脾性咪又係個句:唔可以得罪女人囉!

同埋,咩叫IP?Internet Protocol?呢家野問鐵鎚兄好似清楚d播。

咁遲覆,唉,咪又係因為呢幾日...乏善足陳囉。(咪掟鞋!)

Anonymous said...

男人,衰就要認,打就要站定,千祈咪駁嘴.結婚係戀愛既墳墓真係無講錯.

AK哥哥好勁呀,騾肉宴我又去,但係無甜品既?不如綠豆沙呀,清清地又幫moon moon下火.

xiao zhu said...

CM,你咪成日喺度詐傻扮懵呀吓!Internet Protocol? 扮晒嘢喇你。你侵權呀,Intellectual Property 呀!你仲黎喎,嘿!

放心,我唔會掟鞋咁蠢嘅,我會同我律師商量吓先。

Anonymous said...

重諗住出埋最後一支99年絕版54 degree 酒鬼 幫幫兄弟添.....

ak兄, 幾時整番餐, 一於隊左佢....

Anonymous said...

C.M.兄,
Mark哥話齋:做兄弟既...

Xian Zhu,
其實講真...騾肉做食材,始終差左d...都係揀過第種,放過隻騾啦...

Samsara姐姐,
d騾羹又真係太似點心,唔係好似中式甜品...C.M.兄 suggest左一度酒釀騾子...不過就綠豆沙都好,d騾肉燥,降下火...

On Dog兄,
咁唔差在AK拎埋枝Blue Label黎...

怒火眼睛 said...

死罪可免活罪難饒.
拿,一係你送多個記念日俾小妹勒,博大霧話係當年初吻又好拖手又好精子遇上卵子又好,送件禮物加張卡,卡內最緊要寫多D 字呀,千祈唔好簽個名算.
以後年年呢日都要送呀,鬼叫你咁日子都可以唔記得丫.
老公咁樣,確係激氣,嘿

一儒木 said...

今年是第一週年呀? 紀念日可以算農曆,又可以算西曆,靈活運用嘛.

C.M. said...

o夏 o夏 o夏 o夏 o夏 o夏... (喘氣中)

啱啱搞掂屋企隻鑊,今日公司又黎一劑,唉...只能怪自己不濟。

香水妹妹:

我都企得好定嫁啦。呢兩日仲落雨,玩困獸鬥,差d難逃一死,好彩小妹大量,不過呢,呢次教訓真係大囉。綠豆沙,最好就係冰凍既,嘩...正!

小珠:

原來IP係Intellectual Property既意思,鎖你鎖你。你知啦,小笨騾讀得書少,又一事無成,邊識咁鬼多野遮。

律師?唔知危樓姐姐會唔會幫我打呢單畸屎呢?

On兄:

嘩,又一個要索命的“好”兄弟!

AK兄:

酒釀騾子...你都似乎唔係幾夠厚道播。

怒眼媽媽:

得唔得架...有d懷疑播。不如咁問:若果怒眼爸爸有日係咁,你覺得你跟住會點對待佢呢?(同埋,我仲以為老夫老妻,一切應該盡在不言中嫁拉)

一木:

你好嗎?今年已經係第四年啦(你話?咁都唔記得真係罪無可恕丫!)。

農曆、西曆?咦?呢招好似洗得播,等下次又唔記得,就試下博大霧先!

Anonymous said...

C.M.兄,
玩過左火位...Sorry Sorry,下次唔敢。自罰一碗。

C.M. said...

AK兄:

呵,你又借加依呃酒飲!

(女士們請迴避.....)










(BTW,AK兄,小弟見到呢味菜色,突然有d心邪...)

>.<

xiao zhu said...

Uh Oh!

K said...

嘿嘿......

我回應了您的二三線問題。