Thursday, July 12, 2007

化妝舞會

很久沒有去 Clubbing 了。

什麼 Lan Kwai Fong, SOHO, Knutsford ... 全部都未去過, 頂多落過 J.J.'s ...

****************
單人匹馬,當然係去茶餐廳啦,唔通話比人聽得一丁友去咁淒涼咩。

與夢中情人,梗係去酒店... 既高級餐廳把酒言歡啦,酒醉之後... 咪夢醒囉。

一家大細,自然係當勞家樂快活啦,貪佢地選擇夠多,質素穩定嘛... (...邊個掟番茄!)
****************

有時我覺得我呢亭人,真係超級悶蛋。

化妝舞會,都係第一次。時間:黎緊星期六晚。

點算呢?真係有d“劣”... 死啦,會唔會比人者揭起我虛假既面具,見到我醜惡既真身架 ...


What should I do... ?


不如咁,先露一露面,先比個茂利樣人地認一認,佔領佢既三線陣地,咁咪可以先下手為強囉!


拿,你話係咪成個餅印咁呀。(Da Da 心諗:唔好挨咁埋呀下 ...)

我再照一照鏡,發現依家既自己,嬌小玲瓏、頭髮蓬鬆、破舊波鞋、不修篇幅、口不擇言、慌不擇路、面目可憎。對住塊鏡左望望右望望,都諗唔到任何好辦法... 唔通真係要整容...?


問問Da Da:






cha cha, da da na da cha, ma cha cha cha da ga ga... aiya!





(翻譯:唓,老豆你點執,咪又係一篤牛屎... 哎吖!)

40 comments:

Samsara said...

CM哥哥:

Dada大過左好多呀!今日坐公車返屋企時見到個好靚又鬼鬼地既BB女,著住粉紅裙仔,非常好奇活潑友善。咁我就撩佢同佢笑啦,佢真係同我笑返呀,仲係一個好歡顏好靚既笑容添呀!

跟住啦,佢走既時我又同佢拜拜啦,佢又真係同我拜拜返喎,搞到我本來煩煩地都開心返曬。

丫,有Dada張相,真係化左妝都認得你啦。

英倫肥龍 said...

cm兄,

Da Da好可愛呀!

咁又, 化妝舞會決定咗咩造型呢?

不如我又諗吓...嘻!

CK said...

講悶旦呢家野,我諗我同你有得揮啦。唉…

話時話,諗掂化咩裝味?

你個女,大個實溝死仔啦,你做老豆要睇緊d添呀,家陣d小朋友,好鬼猴擒…

Gideon said...

車,若果真係牛屎咁既樣,我教你,乜妝都唔駛化,入場,我仲包啲女會車住你轉,然後篤住你塊面:「哈哈,好得意呀,點整架??」

xiao zhu said...

鐵鎚你講得好 cute 呀。:D

Anonymous said...

C.M.兄,

嘩...C.M.兄...令千金真係越大越正喎...CK兄講得好,你都係要睇緊d...依家d仔好死狼架...唔好等DaDa俾佢地擔左去先後悔呀...

化粧舞會依d場合...一切隨心就得啦...唔化粧,素顏...一樣OK...

Gideon said...

ak 兄....乜你用個「正」字黎形容架.... dada 仲咁細,會唔會諗多左呢?

不過 Dada 咁得意,若果我喺街見倒佢,我都會忍唔住講句:「Dada﹗等哥哥抱抱﹗」

Anonymous said...

咁令千金會唔會跟埋你去化粧舞會呢?

K said...

DaDa長大了, 果然好可愛。

不過CM, 您亦無須話自己"頭髮蓬鬆、破舊波鞋、不修篇幅、口不擇言、慌不擇路、面目可憎", 事實上, 您話您好差咩, 差過您的人十里之內可見。而且, 相隨心變, 只要平時多點行善, 樣子會變得祥和一點(不如您私下send您張相俾我, 我又私下send我的相俾您, 睇下大家係咪咁差先)。

講番轉頭, DaDa似CM都好o既, 又或者咁講, CM其實樣子不算差。

K said...

關於化粧舞會, 我有提議:

1.CM不如做Batman(可以遮樣, 若然係"見光死");
2.DaDa同Moon做公主呢!

Anonymous said...

CM兄:
小9來遲, 琴晚又突然通頂, 今朝又一早撲返公司, 點知比老細笑"咁早返黎?", 哎呀……

要化妝? 唔係馬? 我思故我在, 我既真身現狀係咁就咁, 唔岩睇或out-expect都冇辦法, 因為我…就係我!

再講, "頭髮蓬鬆、破舊波鞋、不修篇幅、口不擇言、慌不擇路、面目可憎。"
小9都係咁喎! 唔洗劣!一齊一齊!

C.M. said...

香水妹妹:

我日日都化妝架,所以諗住試下聽日唔化妝,睇下d人認唔認得我...

C.M. said...

肥龍兄:

琴日我經過南區,見到有個阿許仕仁既面具,唔知我瘦盲盲扮佢似唔似呢?(記得提我買番個筲箕...)

C.M. said...

CK兄:

嗚嗚... 你千祁唔好令小弟傷心呀CK... 我好淒涼架... 悶蛋呢家野,唔好同小弟爭啦,嗚嗚...

諗諗下,扮肥龍都係唔好,太瘦“撐唔起”,聽你話,我聽日扮隻Kinder出奇蛋!

(Da Da係咪好得意呢...hehe,咁你有咩打算呢...kiki)唔記得話你知,小弟諗住呢世都唔比個女識男仔,一了百了。

C.M. said...

鐵鎚兄:

(真係想講:你呢pat牛屎丫!)

哼,查實你講得好啱架,以前d女仔真係成日圍住我呢舊牛屎架,仲好似小吉咁舔添... (你米羡慕呀)

仲有,你呢pat,唔該,可以睇,唔可以抱。

C.M. said...

小珠:

你唔好學壞曬啦...

C.M. said...

AK兄:

聽日... 唔係leai,真係好驚呀,我d腎上腺素谷得好“行”呀... 同埋... 想話你知,就係d腎上腺素令我得到一個叫“飛機仔”既外號...

(BTW,我知道女仔唔可以唔識飲,請問有咩入門酒可以介紹下呢?)

C.M. said...

Justin仔:

梗係唔會啦,聽日舞會又有豬朋(查實係貓朋)又有狗友,帶Da Da去就一定比佢地溶左...

C.M. said...

Karen:

>>差過您的人十里之內可見

現實係十里之內,小弟最為突出...

>>平時多點行善

哎呀,小弟周不時Fire and Forget,都應該行唔到咩善囉。

>>CM其實樣子不算差

呢,我個樣咪就係呢度囉...(希望聽日d人認我唔出啦,丫,查實扮Batman都好,或者聽日戴番副超先去clubbing)

Da Da同Moon聽日都各司其職,一個餵,一個食,唔得閑去。

C.M. said...

On 兄:

嘩,你搞咩搞咁晏呀。(咁又係,d高層一向都日出而作,日出而息)

坦白講,就算唔化妝,都要做番次facial架勒!(蝦,唔知去菲菲度有冇discount呢?)

>>都係咁喎! 唔洗劣!

連你都係咁?米當我細路仔唔食生菜喎。我個人唔比人呃得個播,人地呃我我會喊個播...

Blogger70th Floor said...

嘿嘿嘿明天呢

C.M. said...

危樓妹妹:

你千祁唔好好似依家咁樣呀...

英倫肥龍 said...

c.m.兄,

筲箕? 放前面定後面先? 另外個面具你喺邊度見到? 莫非上次接樂樂與盈盈留低咗喺海洋公園?

另外, 綜合黎睇, 似乎無招勝有招喎...(不過鐵鎚兄嗰個建議...有得諗喎!)^^

Anonymous said...

CM兄:

小9 send左自己張相比你...小心!

C.M. said...

肥龍兄:

個筲箕梗係放前面喇(不過可能買多一個細既放後面...)。至於個面具,hehe,係我經過你屋企樓下見到既...仲有個人戴緊行落街...

(哈!呢度又多一pat牛屎,不如整個牛屎三人組夾下Band丫!)

C.M. said...

On兄:

你“累”到我依家d腎上腺素超曬標... 聽日... 事在人為喇... (kiki,有得賴)

馬老板 said...

我一條友時都好悶嫁, 可以在家中睇書睇成日

火鶴 said...

豺狼出賣自己個女乎?

英倫肥龍 said...

c.m.兄,

你見到果嗰個(或)"許是人"咧.^^

唔理咁多, 夾咗先. 咁, 要唔要搵個農場草地襯番過牛屎feel?

又, 星期六囉喎, 決定好未呢? ^0^

C.M. said...

馬老板:

歡迎歡迎!歡迎歡迎!(手執紅旗,頸圍紅巾)

查實小弟不知幾羡慕你,可以有d個人空間。依家?小弟要一生奉獻永不止息呀陰功... (而且,一個Decanter足足一個月學費呀,有人會牙痛咁聲呀...)

C.M. said...

鶴兄:

小豺狼雖自號燈神,但骨子裏查實絕對係超班價值投資者。依家係時候做下宣傳,做下Market Education (我係唔會用consumer黎形容既),十七年後善價而...

(喂喂,你咪出賣前出賣後咁難聽喎,我都係為佢好咋!)

C.M. said...

肥龍兄:

哈哈,或許是!或許是!

農場feel又得,大嶼山feel又得,最緊要夠...多!(同夠臭!)

今晚...,或者用真身... 嚇佢地一跳!(我驚夜媽媽戴黑超會福佳)

火鶴 said...

超! 又話諗住呢世都唔比個女識男仔!!!

C.M. said...

下?有講過咩?(弊,中計!)

希... 我諗住栽培個女做特區名人之嘛,你諗左去邊呀...

(鶴兄,你d火,燒埋呢度,燒得好旺呀。)

惡女 said...

哥哥:
我超鍾意你個豆沙餡月餅,就嚟中秋,你記得留返個畀我,要個四王吖,我鍾意食王。

C.M. said...

惡妹:

四個黃!唔係馬... 咁d豆沙咪“必”曬出黎?好啦,就送你一個豆沙皮四黃月餅喇。

Marshmallow said...

化妝舞會好玩嗎?結果CM兄你扮乜野?

Anonymous said...

CM哥哥:

化妝舞會雖然驚驚,但係都幾好玩呀!

C.M. said...

棉花妹妹:

小牛屎戴了一副黑框透明超,身穿白色長袍,揹麻包袋,飾演牛屎收買佬。

C.M. said...

香水妹妹:

猶有餘悸呀... 今日瞓到差唔多四點先起身...

查實我呢pat牛屎,係咪好貼切呢(我一直都無講大話架。)