Sunday, April 06, 2008

真係凍過水呀

玩水水!
玩沙沙!
哎呀!有沙入眼!
港女出沒注意!
(東主有喜,休息數天)

18 comments:

Geoffrey Kong 江貴為 said...

你女女好得意呀!
香港嘅天氣睇落幾好,暖到可以去海灘,我依度D樹仲係光禿禿,由10月至依家都係咁,開始有D depressed ... :(

南區肥龍 said...

嗯,迷人pink da da , 玩沙沙,玩水水,玩得好投入呀~ 有冇玩踢水呀?

(c.m.兄,實情呢...呢d我先搭到咀呀...哈哈~!)

C.M. said...

江兄:

係呀,天氣幾暖,但d海水仍然係凍冰冰,最初阿Da 見到波濤洶湧即時嗌曬救命,之後(幾經辛苦)同佢一齊玩“踩浪花”,佢先至玩到唔願走。(depressed? ...喂,你成日可以上雪山播... 羡慕兼妒忌...)

你果邊就快都暖喇,到時會唔會去Bremenhaven或者Kiel果邊呢?

肥龍兄:

踢水梗係有啦!前日好大浪(雖然天有d陰),佢隻野仲開心到想衝入d浪度添,嘿!(騎騎,實情呢...呢d我都想問你囉...哈哈~!)

Samsara said...

Dada兒童節快樂!!!Dada要快d錬成港女,驚壞爸爸。

東主有喜???去玩?

Karen (Sze) said...

祝Dada兒童節快樂!

何解無啦啦一名小女孩咁快變成港女呢? 驚驚!

又, 東主咁快有喜? 唔係呀嘛?!

咁您, 我同肥龍點算?

若然純粹休息的, 咁放完假記得返來喔!

微豆 Haricot said...

Cute !! It seems all children in the world like to play in the sand :)

seikomatic said...

CM,

尋日系打波果度見到個幾歲既妹妹系度叫:

【阿爹,我要去廁所呀,阿爹,廁所呀。】

佢果位3x歲既阿爹又幾好家教。

細路真系每每令人喜出望外。

laulong said...

C.M.

女女很有福氣啊!

掃毒組 said...

各位:

guhn 可能係病毒,不要 click!

Morca said...

Da da da da da da da da

Marshmallow said...

嘩!最後一張簡直就係女優look,殺死人!

東主有喜,唔通Da Da 既弟弟/妹妹就快面世?

Old Cake said...

Da Da 好靚呀!

D水都唔係咁凍啫呵?

余若虛 said...

好得意!

天氣凍,小心冷親。

易亦 said...

hi, dada 幾時得閒一齊出去飲杯野呀? ^_^

C.M. said...

香妹: 乜原來係兒童節?仲以為日日都係添。有喜,當然去玩。

Karen: 終於放完假勒,不亦樂乎。你我他之約不變!

微豆兄: ...really? How do you know that? -_^


精工: 嘩,若果我個女同我咁講,我一定會話佢:“乜你阿媽無話你知,去廁所要搵媽咪咩!”

朗兄: 歡迎到訪!有冇福氣,真係要問下當事人lu. :P

掃毒組哥哥(應該係): 麻煩曬,啱啱剷左。

Morca: (叫Morca姐姐啦!)Ka ka ka Ka KA KA ka!

綿綿! 係呀!我原本都覺得十足十女優架!!不過我驚第日比個女秋後算賬,所以先寫港女咋... 至於另一件呢,無咁快。

餅兄: 中姿啦。做女仔唔好太靚,否則比人呃既機會會大好多。(d水唔凍... 格格格格...你試下丫...格格格格)

若虛兄: 多謝!今日又熱番,要著熱褲。

易亦: 係咪對親家先...

易亦 said...

哈哈~ 飲杯野咋喎?!
駛唔駛咁大件事呀
:D

C.M. said...

大件事?濕碎啦,一屋三賣、一魚兩味都係咁啦。

易亦 said...

o_O|||