Friday, February 20, 2009

13. 日誌劇場版之《衝擊》

高大男同事啖過最後一口叉燒(連)飯,嘴嚼途中問起我對於昨天新聞的看法。

「Ming, 你深為針雞蛋代言壬,dum 睇?」

終於被人戮中死穴。

「哦冇既,有咪有,冇咪冇囉...」(試圖輕描淡寫...)

「但係你不斷同d同事講話冇呢回事喎。」

「哦冇既,都係果句,響經濟角度,絕對做唔出囉。如果係真既,咪當大國崛起囉。」(想走)

「喂喂喂!若果我地真係食左假雞蛋有咩事你點擔當得起先!」

「哦冇既,你放心,一定食你唔死。食錯壞既真雞蛋例外。」(拜拜)

「嘿!連阿雪都 buy 曬你話唔洗擔心,依家唔知佢有冇食到點添假....」

(且慢,阿大舊,你不是跟我穿同一條褲子是吧 .... )

「哦冇既,等我即刻幫你問佢!」

以逃跑的方式疾走,來到辦公室的另一邊,感覺有點新鮮。

我原來是第一次看見她戴眼鏡的側背面。要放慢腳步,才可窺見廬山真貌。

任務失敗。

從未見過平日溫柔婉約的阿雪,可以這麼決斷英明。連側面的印象也非常含糊。

「戴多一次比人地睇下喇!」

「咩呀?冇押。」

「唔好喇,戴多一 .....」

「我要走了,今個月底。」

(我好像要昏死過去 ....)

++++++++++

我將要昏死過去的時候,處心積慮的我,突然良心發現,回想應否這樣繼續下去。

一直採取的策略,是創造有利環境,穩守突擊。失去地利,時間就是最大的敵人。

6 comments:

Hana said...

No.1

篤篤篤撐 said...

「戴多一次比人地睇下喇!」
>>>呢句好挑逗, 只發生在若有若無的階段....

Juicy Runners said...

澳門政府揭開「彈力雞蛋」之謎,經實驗後得出結論,認為是假蛋的機會不大,可能是正常雞蛋的物理變異。

近日澳門有市民向當局交回一批疑似人造雞蛋,指其蛋黃的彈性異常高。但當局經過抽查和檢驗,有關雞蛋並無有毒成分,蛋內的無基鹽和蛋白質等成分亦與正常蛋沒分別。

澳門當局為此與珠海當局,聯合進行模擬實驗,即將正常雞蛋冷凍在攝氏零度以下一段時間,然後將雞蛋搖動三小時,再將雞蛋煮熟。

雞蛋經過有關處理後,蛋黃明顯變硬,而且能夠像乒乓球一樣有彈性。

當局指出,這證明正常雞蛋在經過物理變異後,也會出現「彈力雞蛋」的特性。

當局解釋,由於之前市民舉報的「彈力雞蛋」,有部分登記是於1月20日來自湖北省,當局懷疑是因為雞蛋經過春節前後的寒冷天氣後,經過運送過程中的搖晃,來到澳門後,購買的市民又再儲存於冰廂內,因此令雞蛋出現物理變異。

澳門當局亦留意到,早前國內一些省份,也曾出現類似的「彈力雞蛋」,但源頭一直不明。澳門今次的實驗,可能為這些雞蛋提供了物理上的解釋.

C.M. said...

冰冰:
可惜小弟忙到八彩,就算好想留言都唔得閑。

篤撐兄:
其實仲有一兩句我冇講到...

On兄:
Vow,多謝曬!我一心仲以為係生物變異添(例如細菌呀),完全無考慮過係咁既物理反應。

老實講,我真係擔心大國崛起架,而且我亦估計唔到究竟真係有假雞蛋既話,會對我心理生理造成幾大衝擊... 作為一次買大細既經驗,刺激得黎,亦顯示左我個盲點響邊,究竟我因咩情況會動搖到我信念,因咩情況我會唔敢面對;知識,其實對於我,又係d咩黎?... 雖則,我仲要慢慢消化。(多謝你,亦多謝假雞蛋)

搵日出黎飲過(鮮果雜飲丫)。

Juicy Runners said...

好! 飲熱水砂糖撞雞蛋~!

C.M. said...

咁牙,叫多份奶油多走甜啦!