Monday, March 31, 2008

打打玉立



從前有一個紫紅色的洋蔥頭... 有一天, 變成了一個粉黃色的芒果雪糕筒。

由第一天的驚嚇,變成兩年後的驚怕。

14 comments:

K said...

四個月後, 另一個洋蔥頭出現人間。

然後, 由現時的驚怕, 變成喜悅, 再變成驚嚇。

這個cycle, 直至您倆夫婦決定"收工"為止。

seikomatic said...

個髮形/件衫好 yeah o下!

英倫肥龍 said...

亭亭玉立~!

C.M. said...

Karen:

下?我今次唔要洋蔥頭!上次洋蔥頭係因為出世時條臍帶勒住左條頸。

收喇,應該。通脹高企呀!

精工:

梗係!個髮型係小妹傑作,而件衫呢... 唔記得邊個送。

肥龍兄:

點呀?咁熟,我禮金可以收順d個播。

ah-yun said...

Yea... seeing kids growing up is so amazing!! Wait until she starting to say whole bunching of adorable things!! Heh! (I have two god-daughters gah mah! But I still don't want kids of my own loh... aiii...)

said...

cm:

兩年...話長唔長啦...不過我就覺得幾長~尋晚先至出現左啲小問題...我反而同一般父母唔一樣,希望兩年快啲過

btw,恭喜晒

Samsara said...

Dada比爸爸打出來既疤已經好反啦!Yeah!

出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦出來啦!

C.M. said...

雲妹:

你至緊要係日本玩得開心,影多d相番黎比大家開心下!

依家佢講野仲係非常非常 Adorable,例如啷啷(其實=屋屋,聽到我丫)呀、糖糖呀、爸爸呀,我叫小XX呀(hehe, censored)... 到時大個同我講句“你好煩呀老豆”我就真係當場暴斃。(哎呀,唔應該嚇你架我,明明我仲想sell你添)

C.M. said...

阿米爸:

放心。細個梗係好多林審野,放心放心。我果屎完全係緊張大師,仲緊張過小妹多多聲。

緊記:放鬆。

而我今次出post,其實係想話“你”(yes, you and especially you)聽,回頭見到自己曾經擔心過,依家,原來已經兩年。

(阿米B依家食人奶嘛?)

C.M. said...

香妹:

我凄!!!我點教女關你咩事!!嘿!夠料米差廚我囉!

(帶佢出黎?好大工程喎,而且,我諗我會旁若無人,唔係太好意思。)

Anonymous said...

CM哥哥:喂,真唔明定假唔明,我係叫你出來呀!只係差你咋!你都知,依d gathering唔出現好邪嫁,上次唔來果個搞到囚禁呀!...至多,我陪你飲檸水啦!

又,講開,Dr Yunus出左本新書!!!仲係講民企添,我無帶vip卡(其實係未攞)所以未買,打書釘睇左個Introduction,講到Dannon(有出Evian)既老闆見Dr Yunus一面就比出一大舊錢在孟加拉做良心企業,要改善當年人民既營養,睇到我幾激動,你都知Dr Yunus係幾咁叻激勵人心嫁啦...雖然我一嬲飲開Perrier,但係就憑Dannon老闆依一句:握手就係final deal,我改飲Evian啦以後。

出來啦!有野問你呀,我好燥底依排...實會周圍撩事鬥非,但係你個mobility呢好長,仲要quote本書出來,遲d先覆呀吓。

Old Cake said...

乜笑得咁甜呀? 乖! ^_^

C.M. said...

香妹:

Errr... 真唔明囉。(咁你突然之間轉人,我點鬼知遮)查實係我見你講話好che之後,我先至話去咋。(好似又有一次有人肚痛到瞓唔倒囉)

Yunus又出書!呢排好唔得閑,所以無機會打書釘,等我搵日(要慢慢搵)彶下先。唔該曬!Danone呢... 唔認識。Perrier我就諗起沙漠。

等陣見。

C.M. said...

餅兄:

哈哈,多謝曬!你講到咁,我驚其他人唔明播。呵呵呵!

>>乜笑得咁甜呀?

(等我開估喇)梗係!見到我丫嘛!