Monday, November 03, 2008

四條友與吹水理論

當年小豺狼少不更事,周不時夥同不良好友通宵達旦,於早已執左笠久年既 American Cafe 「守捕」獵物。

某晚又係無雷公咁遠既 AC守捕,(貪夠偏僻,唔怕比情人老婆爹娘仔女捉到),見兩位姐姐仔正係日出時分埋單走人既時候,一行四條友就借機埋單,玩跟蹤。查實最初梗係玩玩下心態喇,唔通真係咁沙卜咩。我呢,一直係純情小騾子,當然有膽陪人癲,無膽一齊癲既。

況且,笨人出手,精人出口,丫嘛。

跟跟下,見兩位伊人各走東西,於是我地亦兵分兩路,再跟。我呢,就同老細V 一隊,而大滾油呢,就同西裝K一隊。

唔好講結果勒,總之自此以後,我同老細V 兩個就開始好認真(查實又唔係好認真)咁建設 Induction Theory 勒。(無計,外形唔得就要理論搭夠)

呢個吹水 Theory,其實有d似前排好興既 NLP 既。尤其呢個吹水理論有個死穴,因此要特別留意一條「大誡」,即係「應用既時候,唔可以俾感情落去」。否則,自己越~煞有介事,對方就越~若無其事。前功盡廢。至於呢個理論詳情係點,就等小豺狼研究到點樣 set 個post exclusive to male visitors先啦。

******************

點解寫呢d咁野?咪因為我依家發緊癲囉(真係好癲!)。同埋,我好想睇下老細V(同埋大滾油同西裝K)會唔會留言比我,同我相認,咁囉。(講暗號丫,唔該。)

21 comments:

Hana said...

>老細V(同埋大滾油同西裝K)

即係唔預我。

算。

閃。

xiao zhu said...

玩性別歧視咁話嚕喎!

Anonymous said...

>等...研究到點樣 set 個post exclusive to male visitors先

睇我個名就知我唔駛等male exclusive個post喇!o拿!你有我msn架 ;)

Anonymous said...

魔術師歌劇系列之

單戀日誌(二)"

單戀日誌(三)"

經已公演。

小女子 said...

近排個個真係顛到 ...... 唔緊要,大把同類

C.M. said...

冰冰:
拜,好聲行。(好彩大滾油同西裝K未見過你嘖)

小珠:
冇押... 我只係研究遮

不男不女:
嗯,我記得好似成年幾未開過MSN,唔記得左密碼...

魔術哥哥:
你果幾齣歌舞劇笑死我呀 XD (現實中阿Ming應該係比較一廂情願果隻)

查實有次真係阿雪同阿Ming共用一把遮架,嗯,應該冇機會再提番lu... (多謝你)

高佻女子:
睇下呢個鐘數就知道我依家癲上腦,瞓唔倒。你呢就...都似乎差唔幾播。

C.M. said...

Oh God. I can hear the birds singing.

Anonymous said...

yes! we are singing:

WHOO-OH-O 無心睡眠
WHOO-OH-O 腦交戰...

Anonymous said...

魔術師歌劇系列之單戀日誌(四)之笨人開口經已公演。

C.M. said...

我真係唔明解點解我會呢個鐘數出現囉。聽日香港又多條行屍,咁囉。(頂...都無力)

魔術哥哥...

>>尋晚成晚都訓唔著就約人食飯!?

坦白講,經過今日一戰,我諗呢刻就算美人坐懷,都理得佢/我死... (乜我有話你知阿雪佢真係好有米氣既咩?)

K said...

阿哥, 您係咪以為我失了蹤呢?

查實係, 我間機構竟然唔俾入blogger的website(情形如怒火媽媽一樣)!唔止呢樣, 連最常用的forum(如uwants和discuss)都係咁。

真係很氣憤和無奈!

所以, 借您呢度, 想講句: 暫時停寫blog, 直到情況改善為止。

唉!

佚名 said...

c.m:
吱吱針,吱吱針
係咪呢個暗號啊?
定係*******啊?

Anonymous said...

快啲喇快啲喇!!!

C.M. said...

Karen:

哦,係因為可以比多d時間我地呢d所謂客戶(啋啋啋!)。丫嘛。

17:52? 咁快返到屋企!!(筍!)


小佚:

哈哈,差唔多喇!睇真d... 咦?唔通你就係當晚果個女仔?

C.M. said...

小蓉兒:

下?呢個暗號黎戛?(啱啱先差番一格電咋,米落井下石喇。)

K said...

>>>哦,係因為可以比多d時間我地呢d所謂客戶(啋啋啋!)。

死仔!您o係度講乜野!

打得少丫您!

>>17:52? 咁快返到屋企!!

公司度test個website呀!

C.M. said...

米打住... 係d議員話病人係你地個客戶咋!唔係我話架...

(呢排病到七彩,唔啋多兩聲點得呀)

佚名 said...

c.m:
0.0!嘜我同c.m見過面架??點解我自己都唔知架?
唔同夢遊行左去??

C.M. said...

唏,梗係未見過啦。呢d胡言亂語只係博大霧識女仔既基本招數遮。十個男仔著左九個都識啦。

佚名 said...

c.m:
哦!c.m識多女仔!
曳曳啊!

C.M. said...

所以呢,你要睇清睇楚啦。