Wednesday, August 06, 2008

兩句起三句止

老五

既然冇野好輸,仲可以趁人放長假,就有碗話碗!

小黃蓉

多食多瞓,懶理天變!

小飛俠

感染 + 把心一橫,雙管齊下!

綿綿

係時候揀究竟先苦後甜,定先甜後苦勒。

阿鶴

拿,我真係(驚驚驚驚驚)^10。可唔可以搵埋「佢地」呀?

冰妹

呵呵呵,係你面前邊咁曬命呀。(嗌救命就有我份!)

怒眼妹

多謝,係你令我反老還童。

Karen

中文名都未諗掂,咁快黎英文名?

Morca

逃...

奕小寶

都有咁諗過,不過,都係即興好d。

阿女

唔該,唔好三四點起身話要睇電視!

阿仔

(咪投訴住,等老豆諗到你叫乜名先喇)

風波

好彩多左日休息,否則唔知老闆會點處置我。

IQ題

唉,唔知點入手,放棄。

8 comments:

Hana said...
This comment has been removed by the author.
K said...

DaDa做得啱噃!佢唔在三四點叫您睇電視, 您點知5:40am掛八號呢?

哦!一仔一女笑呵呵!

不如我以契?(咪住, 要您同您老婆肯先得)名義, 送他一個英文名啦(中文名唔多方便, 因為......我唔知佢老豆貴姓哩)!

Clarence或者Joseph, 任揀啦(個人喜歡第一個, 不過想我tailormade, 得!我另send email俾您)!

>>否則唔知老闆會點處置我...唔知點入手,放棄。

您係咪有o野難題呀? 係咪做了d野搞到出了事, 搞到您老闆想"處置"您呀? 咁啦, 睇下我可否幫到您?

又, 記得我前排講我的人生第一舖失敗個案嗎? 希望將來的DaDa同阿仔唔好像我咁辛苦就得啦!

Morca said...

謎...

Hana said...

啍!我覺得你哂緊命囉!
兒女雙全咁話了喎!可以做公公又可以做爺爺,一於搵埋怒火媽同米搞兄杯葛你!

火鶴 said...

係囉, 豺狼成日都响度陰D陰D咁晒命.
喂我就返, 幾忙都要出嚟呀吓.

K said...

火鶴: 好耐無見, 見到您蒲頭真係開心!

阿哥:
關於"記得我前排講我的人生第一舖失敗個案嗎?"唔記得俾呢條link您睇呢宗人生第一舖失敗個案

Marshmallow said...

恭喜晒!一仔一女,開心啦你!

Anonymous said...

一個打打一個dd囉